4 תשובות
כדאי שתגשי לרופא.
כל אחת זה שונה. אני לוקחת גלולות שלא עושות לי דימום בכלל ויש לי חברה שלוקחת אותה גלולות וזה עשה לה דימום אז היא החליפה סוג גלולות.
תתייעצי עם הרופא שלך.
בדיוק ^
על כל אחת זה משפיע שונה, אם יש משהו שנראה לך חריג תחליפי סוג או שתגשי לרופא, כמו שאמרתי.
תלוי כמה זמן עבר מאז שהתחלת
דימום ב3 חודשים הראשונים זה נורמלי.
אם הדימום מאוד חזק וחריג, תתייעצי עם הרופא. אם זה סתם הכתמות חכי שיעברו 3 חודשים
באותו הנושא: