7 תשובות
לא ראיתי ולא רוצה לראות צריך להעריך את הצבא שלנו לא לרדת עליו
כנל מי שרשם למעלה
שואל השאלה:
אז תראה ואז תבין את הכוונה של הכותרת מה אתה מגיב אם לא ראית את הסרטון
אנונימי
שואל השאלה:
זה בזבוז כסף מיסים שאנחנו משלמים
אנונימי
אלף כל אני בת
ראיתי 20 שניות וחושבת אותו הדבר
לדעת להם הזדמנות לדעתך זה בדיחה?זה מיוחד!!
והם כמונו לחלוטין רק אם ליקוים שונים מי אמר שלהיות "בנורמל" זה נכון??
זה מקסים בעיניי(:
אם הם לא יכולים להתגייס ולהיות בצבא כמו כל אחד
לפחות הצבא נחמד ונותן להם כמה ימים של ההרגשה שהם כל כך רוצים לחוות...