12 תשובות
לא.
זה לאו דווקא קשור
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא היחידים בעולם שיש להם אף גדול וכל השיט המחורבש הזה של תורת הגזע
אנחנו לא היחידים בעולם שיש להם אף גדול וכל השיט המחורבש הזה של תורת הגזע
אנונימית
יש גם שנאה כלפי נוצרים, תלוי איפה את גרה.
אם את גרה במדינת ישראל את לא צריכה לפחד כל כך להיות יהודייה תגורי איפה שבא לך (רק לא קרוב לשטחים)
אם את גרה במדינת ישראל את לא צריכה לפחד כל כך להיות יהודייה תגורי איפה שבא לך (רק לא קרוב לשטחים)
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לגור בארץ, אני רוצה לגור בקנדה, ארצות הברית (יש לי אזרחות אמריקאית) אבל שמעתי שבזמן האחרון יש שם המון אנטישמיות. ואני רוצה להתנצר כי אני באמת מאמינה בזה אבל אני לא רוצה לסכן את החיים שלי שם.
אני לא רוצה לגור בארץ, אני רוצה לגור בקנדה, ארצות הברית (יש לי אזרחות אמריקאית) אבל שמעתי שבזמן האחרון יש שם המון אנטישמיות. ואני רוצה להתנצר כי אני באמת מאמינה בזה אבל אני לא רוצה לסכן את החיים שלי שם.
אנונימית
יש בכל מקום אנטישמיות
ולרוב אנשים ידעו שאת יהודיה לפי השם.
אם באמת בא לך לשמור על עצמך תשני את השם
ולרוב אנשים ידעו שאת יהודיה לפי השם.
אם באמת בא לך לשמור על עצמך תשני את השם
אנונימית
שואל השאלה:
ברור
ברור
אנונימית
גם אם תתנצריי עדיין שתארי יהודיה בדם ובנפש ותמיד את תפחדי לגור במקומות שאת לא "רצויה" בהם כמו "עזה" וכו זה לא הופל למשהו שונה זכית בלהיות יהודיה
ומה את חושבת שאם "תתנצרי" האנטישמיות לא תחול עליך?
גם יהלום שמכוסה ברפש ובבוץ הוא עדיין יהלום, יהודי תמיד נשאר יהודי!
וזו זכות,באמת זאת זכות ככ גדולה
וסתם להשכלתך הנצרות והאסלם קמו אחרי היהדות והם מבוססות עליה
תמיד את תיחשבי יהודיה גם בעיניי הגויים
כמו שאומרים אם היהודי לא יעשה קידוש יבוא הגוי ויעשה לו הבדלה (אם היהודי לא זוכר שהוא יהודי יבוא הגוי ויזכיר לו זאת)
גם יהלום שמכוסה ברפש ובבוץ הוא עדיין יהלום, יהודי תמיד נשאר יהודי!
וזו זכות,באמת זאת זכות ככ גדולה
וסתם להשכלתך הנצרות והאסלם קמו אחרי היהדות והם מבוססות עליה
תמיד את תיחשבי יהודיה גם בעיניי הגויים
כמו שאומרים אם היהודי לא יעשה קידוש יבוא הגוי ויעשה לו הבדלה (אם היהודי לא זוכר שהוא יהודי יבוא הגוי ויזכיר לו זאת)
מוזמנת לדבר בפרטי
שואל השאלה:
אני לא רוצה לדבר בפרטי, אני מאמינה במה שאני מאמינה וכלום לא ישנה את דעתי
אני לא רוצה לדבר בפרטי, אני מאמינה במה שאני מאמינה וכלום לא ישנה את דעתי
אנונימית
באותו הנושא: