4 תשובות
זה סבבה לדעתי .. נראה לי.. כיאילו יש כאלו שלא נהיים רעבים מהר ולא אוהבים לאכול..
(אני לא כזאת חחח)
קורה לי לפעמים, תאכלי בכל זאת מתוך הבנה שהגוף שלך צריך את זה גם אם את לא מרגישה צורך.
יש מצב שאת חולה
כנל
קורה, תנסי להכריח את עצמך לאכול