3 תשובות
כי הוא חושב שאת או בעודף משקל/ תת משקל
לא מכוונה רעה שתדעי, כנראה דואג או משהו.
יכולות להיות הרבה סיבות, לאכילה מאוזנת יש הרבה השפעה או דברים שמשפיעים עליה. במיוחד בגיל ההתבגרות.. זה יכול להשפיע על המצב הבריאותי שלך בכל מיני אופנים ועל המצב הנפשי שקשור בו ואכילה לא מאוזנת יכולה לבטא לחץ לפעמים או מצב לא יציב בבית מאיזושהי בחינה או גם כמו שאמרו מעלי הפרעות אכילה אבל זו מסקנה די קיצונית בעיניי.. כלומר יכול להיות אבל זה לא הדבר הראשון שעלה לי.