4 תשובות
העובדה שהוא נולד. קיבל חיים. זה כבר משהו טוב :)
לא.
כל בן אדם מקבל משהו טוב לפחות אחד בחיים
אולי, אתה עובר משהו בחיים, טוב או רע, זה ביחד, יש תקופות שאתה עובר דברים טובים בחיים, וגם תקופות רעות, זה הכול קשור אחד לשני
באותו הנושא: