10 תשובות
לי
לי
לי
אם היו לאנשים באתר חיי חברה הם לא היו באתר.
אנונימית
לי.
ליי
למרות שבאשפוז מאוד תוסס
למרות שבאשפוז מאוד תוסס
לי, לא יוצא מהבית חוץ מהבית ספר ):
להכיר לכם חברים?
אני מוכרת בשקל
אני מוכרת בשקל
חחח חח חחח
כי יש לך בשפע!
יש לי גם בשפע
כי יש לך בשפע!
יש לי גם בשפע
באותו הנושא: