10 תשובות
לי
אם היו לאנשים באתר חיי חברה הם לא היו באתר.
אנונימית
לי.
ליי
למרות שבאשפוז מאוד תוסס
לי, לא יוצא מהבית חוץ מהבית ספר ):
להכיר לכם חברים?
אני מוכרת בשקל
חחח חח חחח
כי יש לך בשפע!


יש לי גם בשפע
HOH