2 תשובות
כפייה דתית.

ושכל אחד ירעיב את עצמו כמה שבא לו ומתי שבא לו.

אני גם ככה אוכלת ומשתמשת בכל במכשירים
יום כיפור הוא יום יותר מרומם וקדושה משאר הימים, לא אוכלים ושותים, מתלבשים לבן, מתפללים. יום שאנחנו מבקשים סליחה מהקב''ה על הכל, הדמים למלאכים.
כמובן שאפשר לראות הכל בשליליות...
אבל זה עניין של זווית.