10 תשובות
חח אוי הייתי חושבת על זה כל החיים שלי זה לא היה יוצא לי מהראש
מה זה אומר אף אחד לא יאמין לך??

למה זה כזה נורא?
אנונימית
כבר יש לי את זה עכשיו שהרוב לא מאמינים לי , ורק קצת אנשים מאמינים לי ,למה זה כזה נורא שהחייה תאמר את זה?
אנונימית
מכין ארוחת ערב סינית
אתם יכולים לענות לי? אני האנונימית ההיא
אנונימית
משתגע
אין לי חיית מחמד, פתרתח ת'בעיה.
לא עושה עם זה כלום.
מתאבד
שואל השאלה:
אף אחד לא יאמין שהיא דיברה כאילו.
אנונימית