6 תשובות
שואל השאלה:
זה ליום הולדת של חברה אגב.
זה ליום הולדת של חברה אגב.
קישורים מצורפים:
אנונימית
לא חושבת לא הטעם שלי...
זה נראה לי אחלה כזה..מראה שנוטה לכיוון הקיבוצניקית..
אנונימי
אני יותר מתחברת לסקיני גינס..אבל באופן כללי זה יפה
מהמם!!
הייתי באה עם נעליים אחרות אבל השאר נשמע מגניב
באותו הנושא: