6 תשובות
שואל השאלה:
זה ליום הולדת של חברה אגב.
אנונימית
לא חושבת לא הטעם שלי...
זה נראה לי אחלה כזה..מראה שנוטה לכיוון הקיבוצניקית..
אנונימי
אני יותר מתחברת לסקיני גינס..אבל באופן כללי זה יפה
הייתי באה עם נעליים אחרות אבל השאר נשמע מגניב