8 תשובות
הרוב לא
תלוי, הרוב לא.
בד''כ רוב החרדים עומדים כשהם במקום ציבורי,כדי לכבד. ואומרים תהילים\משניות תוך כדי.
אם הם לא במקום ציבורי לא עומדים,אלא רק אומרים תהילים לעילוי נשמת הנספים.
הסיבה היא שלעמוד בצפירה לזכר אנשים שנפטרו זה מנהג לא יהודי במקור.
אנונימית
^מה שאמרה אנונימית מעלי.
הרוב לא
כן, בעיקר קוראים תהילים
מה זה הרוב לא? ברור שכן
אנונימית