6 תשובות
לנסות להתחבר לאנשים
שואל השאלה:
זה בית ספר של ערסים
אנונימי
ואיי אני מזה מבינה אותך עזוב אותם סתם סתומים חושבים מי שלבד הוא מוזר ואיי המבטים האלה ככ מעצבנים שיפסיקו לדחוף תאף שלהם מי שרוצה לבד או שפשוט לבד כי קשה לו להתחבר שיעזבו אותו בשקט ..
לא כל הבית ספר ערסים אל תהיה כל כך אנטי
שואל השאלה:
זה תיכון גרוע ביותר בשכונה גרועה ביותר שנקלעתי לפה מדרך לא דרך בגלל איחורים וחיסורים
אנונימי
אז תנסה למצוא אנשים שמרגישים כמוך אני דיי בטוחה שלא כולם ערסים.. גם אצלינו כולם נחשבו לכאלה, והיום איפה?
באותו הנושא: