7 תשובות
שואל השאלה:
מה נוראי בלהנציח את השואה?
אנונימית
לא דרך טיקטק.
פשוט גועל נפש
מאכזב ברמות.
תשלחי ליי
זה קצת מזלזל אבל זה תלוי בשיר ואיך העברת את זה...
Fuk
מאוד אבל מאוד מאוד מאוד עצוב
אני מאוכזב מהדור של היום