7 תשובות
שואל השאלה:
מה נוראי בלהנציח את השואה?
מה נוראי בלהנציח את השואה?
אנונימית
לא דרך טיקטק.
פשוט גועל נפש
פשוט גועל נפש
מאכזב ברמות.
תשלחי ליי
זה קצת מזלזל אבל זה תלוי בשיר ואיך העברת את זה...
מה?
מאוד אבל מאוד מאוד מאוד עצוב
אני מאוכזב מהדור של היום
אני מאוכזב מהדור של היום
באותו הנושא: