3 תשובות
הכל בסדר!
זה באמת בסדר להלחץ ולהרגיש רע!
כמעט כולנו מרגישים ככה, וזה בכוונה מה שהצפירה אמורה לעשות.... היא אמורה להמחיש לנו את הלחץ שהיה בשואה...

הכל בסדר!
את לא צריכה להתגבר על זה, זה טבעי לגמרי ואת לא היחידה.
זה בסדר לבכות
הכל טוב
אני חושבת שיהיו עוד כמה אנשים שייבכו איתך.