ידידה שלי העלתה סטורי שלה שהיא עם חברה שלה והן צוחקות...
עכשיו היא תמיד מעלה סטורים כאלה אבל היום היו כמה ששלחו לה שהיא שמאלנית ועוכרת ישראל כי היא שמחה ביום הזה ובשואה לא יכלו לשמוח עכשיו רק לדעתי זה בסדר?,כאילו אני כמעט בטוח שכל מי ששלח לה את זה אכל היום טוב והוא גם ישן טוב בלילה בניגוד לאלה שהיו בשואה אז היא פשוט גם שמחה...מה הבעיה בזה? זה לא שהיא שמחה שהשואה קרתה או משהו
2 במאי 2019, 00:09
3 תשובות
מה הקשר שמאלנית?
אנונימית
זה שיום השואה זה לא אומר שאני צריכה להיות באבל סליחה וגם לא ידידה שלך ולרשום לה עוכרת ישראל ושמלאנית דפוקים גם שמאלנים כואב להם על השואה מה הקשר גאדד