11 תשובות
מחברה קרובה שלי.
לילה טוב
לילה טוב
מסבתא שלי:)
מהקראשית שלי
הראל סקעת לא יודעת למה אני לא מעריצה לשו או משהי
אנונימית
ממישהי שאני מכיר( אין צורך לפרט יותר מזה)
אנונימי
מהקראש
מחבר שלי
מהאקסית ..
מהחברה הכי טובה שלי:((
טום הולנד. או ברנדון יורי. או ג'קספטיקאיי. הם פשוט מתוקים מידי. אני מתה לחיבוק מהם.
מכל אחד. סתם באלי חיבוק
באותו הנושא: