5 תשובות
לסטורי?בוואצפ?
אולי לסטטוס?
אה?סטורי בווצפ? מתכוונת לסטטוס?

אם כן אז או שתשלחי קישור או שתורידי את הסרטון לטלפון
אפשר לשלוח קישור
או להוריד את הסרטון ולהעלות לסטטוס (עד 30 שניות אם אני לא טועה)
שואל השאלה:
יש לי אייפון ושאני באה לשלוח לסטטוס זה לא נלחץ לי ולט נותן
אנונימית
את נכנסת ליוטיוב וליד הסרטון יש שלוש נקודות או שאם את את לוחצת על הסירטון יש שתף,נכון?
אז תעשי בשתף לוואצפ ואז יש לך אפשרות או לשלוח למישהו או לסטטוס תלחצי על הסטטוס והופה עשית את זה