2 תשובות
לא..
זה סתם יצור דרמה ויפגע באנשים
לא צריך לחפש דרמות ביום כזה
זה סתם יצור דרמה ויפגע באנשים
לא צריך לחפש דרמות ביום כזה
אנונימית
מסכימה ולא מסכימה
מצד אחד יש לנו גם את החיים שלנו ואנחנו עסוקים בהמון דברים ולרוב לא יוצא לנו לחשוב על זה וזה באמת נכון אבל תחשבי שיום שלם מדינה שלמה לזכרם ולדעתי זה יפה שכולם מעלים את היזכור לא יכולה להסביר את זה אבל זה פשוט כמו שבצפירה מדינה שלמה עומדת דום עם הראש למטה
מינוסים מתקבלים בברכה
מצד אחד יש לנו גם את החיים שלנו ואנחנו עסוקים בהמון דברים ולרוב לא יוצא לנו לחשוב על זה וזה באמת נכון אבל תחשבי שיום שלם מדינה שלמה לזכרם ולדעתי זה יפה שכולם מעלים את היזכור לא יכולה להסביר את זה אבל זה פשוט כמו שבצפירה מדינה שלמה עומדת דום עם הראש למטה
מינוסים מתקבלים בברכה
אנונימית
באותו הנושא: