3 תשובות
גם לי קשה אני צאצאית של ניצולי שואה משני הצדדים היטלר עשה בהחלט טעות גדולה בחיים כשהוא עשה את זה מה שהיום יכל לשגשג הוא אינו נמצא היום רק בגלל אדם אחד שהחליט שאין ליהודים זכות לחיות ושהוא עושה להם טובה עם זה שהוא רצח שישה מיליון יהודים
את צודקת, הם עשו מעשים שבן אדם שפוי והגיוני ומוסרי בחיים לא יעשה . היטלר הרס את האנשים ואת גרמניה למרות שהוא בנה אותה וזה, הוא הרס את אנשים שם אנושית ונפשית,הפך בני אדם לחיות
ולא רק יהודים . ומסקנים משגם נהרג במלחמה