4 תשובות
האמת קניתי את הזפר הראשון שלו והוא יפה אבל מבחינתי חא יותר מקריאה אחת
לעומת זאת קניתי ספרים של אלמוג בר היא מדברת על שברון לב וכל מיני והספרים שלה מושלמים אחד אחד אני קראתי כל אחד מהם לפחות עשרים פעמים
אנונימית
אני ממש אוהבת את הספר האמת , קראתי אותו פעמיים וגם קניתי את השני
קניתי את "יש סודות שלא מגלים" ובאותו הזמן היה לי קראש מפחיד על איזה אחד ובכל הזמן שקראתי את הספר כל דבר שהיה כתוב שם ממש הזכיר לי אותו אבל עכשיו אני כבר בקוש נוגעת בספר.. סתם ביזבוז של 70 שקל בתכלס
אנונימית
הראשון יותר לדעתי