8 תשובות
אם זה קל לך ברמה את לא חייבת לתרגל...
אם זה כל כך קל לך תנוחי ,מומלץ לא לתרגל יום לפני מבחן
תתרגלי קצת בכל זאת
אם זה קל לך את לא חייבת לתרגל..

אם את צריכה לתרגל אז כנראה שמשהו בך יודע שאולי את עדיין צריכה לתרגל
שואל השאלה:
אני צריכה יעני לתרגל, כי יש לי לבגיש קלסר בגרויות ולא סיימתי אותו ואם אני לא מגישה אני לא ניגשת למתכונת (כן, דפוק אני יודעת) ואין לי כוחח
אז את חייבת, תנוחי קצת עד שמונה
ואז תעשי את זה עם מוזיקה וכאלה
כל בגרות שאת מסיימת תעשי 10 דק הפסקה וזהו
אז תעשי את התרגילים רוב הסיכויים שיהיו תרגילים מהעבודה במתכונת
ואם לא תסיימי תגישי מה שיש לפחות שיתנו לך לגשת למתכונת