5 תשובות
לא מבינה גם, שניהם טובים אני אישית מעדיפה קווין אבל אין מה להשוות כל אחד מצליח בדרך שלו.
משווים כי שניהם נחשבים רוק
וכל אחד יעשה את ההשואה שלו
וכל אחד יעשה את ההשואה שלו
חחח אין על מה.. תודה על הפרח..
שואל השאלה:
תודה על התשובות
תודה על התשובות
אנונימית
אלו שתי הלהקות הרוק העיקריות (שלא לומר היחידות) שמשתמשים ממוצעים כאן מכירים משנות ה60 וה70
באותו הנושא: