225 תשובות
זוהי דעת הגברים הכללית?
לא ידעתי.
שואל השאלה:
כן. גם אם לא אומרים לך את זה. ההוכחה? גבר איכותי לא התחתן עם מישהי שעברו עליה גברים או שהיא פרוצה לציבור
אנונימי
מחזק את מה שהוא אומר^^!!!!
אנונימי
שואל השאלה:
את מה שמי אומר?
אנונימי
אתה אתה. שואל השאלה.
אנונימי
לא. אני אלך איך שבאלי אני עושה את זה בשביל עצמי לא בשביל הגברים.
יש לי גוף יפה ובאלי להשוויץ בו לא חושבת שאמור להיות לך בעיה עם מה שאני עושה עם הגוף שלי.
ובוא מה אתה רוצה שנלך לים עם חצאית ארוכה וחולצה ארוכה? או ביום חם חולצה ארוכה ומעל שמלה ארוכה? לא הבנתי מה אתה רוצה
שואל השאלה:
:)
אנונימי
מחזק לגמרי. לי אישית ירד ממישהי שהולכת חשוף כל היום ועברו עליה גברים.
אנונימי
ממש לא להגזים.^
רק קצת כבוד עצמי לא יזיק.
מכנס קצר וחולצה או גופיה זה סבבה לגמרי.
אנונימי
יתחתן* חחח איכותי משהו
לא הבנתי למה לכם מותר להיות עם מכנס קצר וגופייה ואנחנו נחשבות כז** שאנחנו מתלבשות ככה?
שואל השאלה:
את רוצה להשוויץ? במה יש לך להשוויץ בדיוק? הגוף שלך שאת משוויצה בו (למרות שממש אין לך מה) יירקב יום אחד מתחת לאדמה.

אם את חושבת שזה כבוד אז זה בדיוק ההפך.
אנונימי
אבל אתם מתלוננים שזה חשוף לא?
שואל השאלה:
אז תלכי לחוף מופרד? או שאת מחפשת להיות רכוש ציבורי?
אנונימי
באלי להשוויץ לא הבנתי מה הבעיות שלך יש לי גוף ואני אוהבת אותו יאלה ילד לך לך חפש לחברים שלך
מסכים חלקית... זה לא הבעיה שהם הלכות לים עם ביקיני.. אצלי מוריד זה שהן מעלות לאינסטגרם תמונות שכמעט בערום וכל הזמן דוחפות את התחת/ הציצים לפנים בכוונה... אבל בסוף היום זאת בחירה שלהן
אנונימי
התכוונתי שאם אתן תשימו מכנס קצר וגופיה, זה יהיה מצויין.
אנונימי
אין בעיה מכנס קצר וגופיה. אבל אני לא הולך עם חולצה שמכסה רק חלק קטן מאוד מהחזה שלי ומגיעה עד לפופיק . או לובש מכנס שרואים את הת*ת
אנונימי
שואל השאלה:
כן אלה בנות זולות, המופקרות והחסרות כבוד
אנונימי
אבל מפריע לשואל השאלה שאני מתלבשת עם מכנס קצר וגופייה^
אממ אין שום דבר רע בללכת עם ביקיני, אתה מצפה שבנות ילכו לים עם גינס וחולצה ? ואני אישית פחות מרגישה נוח עם חשוף אבל כל אחת שתתלבש איך שבא לה
מה זה דעת הגברים בכללי? למה שתכליל אותנו, לא כולם בעלי דעה מעוותת כמו שלך.
אם הן רוצות ללכת ככה, שתלכנה ככה.
אני לא אלך עם חולצה שרואים לי את על החזה או את כל התחת
שואל השאלה:
בא לך להשוויץ? את עפה על עצמך. איזה כבוד יש לאחת ש"משוויצה" בגוף שלה?

אני מכיר מישהי שגם הייתה יפה ממש והשוויצה, היא הייתה איתי בבית ספר. בקיצור היא קיבלה את העונש שלה מהשמיים ונשפך עליה קומקום רותח. עכשיו כל הפנים שלה צלקות והיא מכוערת.

וזה מה שקורה לבנות או בכללי לאנשים שמשוויצים.
אנונימי
רק אומר שוב. אין בעיה עם ביקיני בים ואין בעיה עם מכנס קצר . יש בעיה עם מכנס שלא מכסה כלום ורואים את כל הת*ת או לצלם את עצמך בביקני שרואים לך הכל ולעלות .
אנונימי
לא אחי^^
למה נכנסת לזה??!!
אנונימי
שואל השאלה:
למה את לא הולכת לחוף מופרד אם זה לא בגלל גברים שיסתכלו ייעשו ממך דבר זול? טוב בתכלס אותן בנות חסרות כבוד אז איזה כבוד גברים יתנו להן?
אנונימי
מה אתם מצפים ממשהי שהשם שלה קורא לסלב זר לעשות אותה?
אנונימי
אולי תתקדם איפה אתה חי נשמה כל אחת תתלבש איך שבא לה ואם היא רוצה להשוויץ בגוף שלה מי אתה שתגיד לה שהיא "זולה" בגלל זה
אולי תפסיקו לנסות למצוא אובייקט מיני בכל אחת מהנשים שמסתובבות ואז לא תהיה בעיה עם איך שהן מתלבשות
צודק לגמרי, באמת למה הן לא הולכות לחוף מופרד? חסרות כבוד לגמריי. גם ככה כמו שכתבת הגוף הזה יירקב באדמה. מה הן שוות? כלום.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מחפש? היא משדרת "אני פרוצה, מופקרת וחסרת כבוד" זה מה שאותה אחת משדרת.
אנונימי
לא לא לא. תעצרו פה. הן ממש לא צריכות ללכת לחוף מופרד רק בגלל הגוף שלהן.
מה שכן צריך זה לא להתלבש יותר מידיי חשוף. אל תזימו
אנונימי
יש מספיק גברים שלא מורידים מבנות רק בגלל איך שהן מתלבשות.
תפסיקו לעשות את זה, אם זה כל כך מפריע לכם, פשוט תפסיקו להסתכל, תחפשו את האישה המושלמת בשבילכם ותפסיקו לנסות לשנות אנשים בגלל מה שהם עושים.
זה לא פוגע באף אחד
אנונימי
שואל השאלה:
מה קרה? אתה מפחד שלא יישארו מופקרות שתוכל לשטוף את העיניים?
אנונימי
זו לא הדעה שלי, ואני גבר.
שאישה תלבש מה שבא לה, לבוש לא מוריד לי. אני מתרכז באופי
טוב אז בוא נראה איך בעתיד תיתן לאשתך ללכת ככה פרוצה ומופקרת לעולם, שגברים יעשו אותה ואז נראה כמה לא מוריד לך.
אנונימי
לא. לא מעניינת אותי דעתך ודעתם של הגברים
אנונימית
מה אתה מחרטט. מה קשור זה לזה יאלה ילד תחזור לגן
מי אתם בכלל? איזה כבוד יש לכן לבנות תגידו אתם רואים איך אתם מדברים ? זה דוחה בעיניי אתם ממש ממש לא גברים אם אתם מדברים ככה לבנות.
כשיהיה לך חברה אם תיהיה למישהו כמוך חברה אז תגיד לה מה לעשות אל תתערב לנו בחיים תודה להתראות
שואל השאלה:
לא מעניין אותך זה שאת מפקירה את הגוף שלך, למה שיעניין אותך מהדעה של גברים?

נראה לי שתחזרי את לגן, משוויצה בגוף שלה חח היום את פה מחר הגוף הזה יכול להירקב באדמה. או שאת רוצה שיסדרו לך משמיים איזה קומקום לוהט שיעשה לך קצת צלקות כמו לאותה אחת שהיום מתביישת לצאת מהבית?
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא צריך חברה, יש לי אישה מדהימה צנועה ואחת שמכבדת את עצמה.
אנונימי
אתה חולה נפש. גם אתה והדעה שלך יום אחד תיקרבו באדמה.
אנונימית
מי אתה שתקבע פה לנשים איך ללכת, ולא הבנתי מי שמך להעביר ביקורת לא נאה לך אל תסתכל זה אחד, שתיים בחורות מתלבשות לא כדי לרצות אותך ולא אחרים אלא כדי להיות בפני עצמן ולהרגיש טוב, לא כל בחורה ששמה ביקני בים היא זולה, ולא כל בחורה שיש לה מחשוף היא שרמוטה תתחיל להתקדם 2020 עוד מעט אף אחד לא מעיר לך שאתה מפגין את הבלי חולצה שלך בבריכה או בים
אז אתה לא מרגיש מופקר שאתה הולך רק עם מכנס? שכל החזה שלך בחוץ ומה שמכסה אותך זה בסהכ מכנסון קצרצר?
אנונימית
ושומע לגבי העברו עליה גברים, זה שגבר שוכב עם מאתיים בחורות עושה אותו גבר וזה שאישה שוכבת עם כמה גברים עושה אותה זולה? אתה חתיכת אפס מאופס, ואני מתעבת אותך.
לא מבינה מה הקטע שלך, אנחנו רוצות ללכת עם בגדים חשופים ול"להפקיר" את הגוף שלנו, מה זה מפריע לך? זה מה שחלקנו אוהבות. למה זה שהגוף שלי יירקב באדמה עוד כמה שנים אמור להשפיע על מה שאני לובשת עכשיו? אני אלבש מה שבא לי מתי שיבוא לי בלי להתייחס לדעות של אנשים כמוך, אני ממש מצטערת שיש אנשים כמוך שבמקום לעזור לאותה אחת שנשפכו עלייה מים רותחים דואגים להביא אותה בתור דוגמא ולהאשים את הבגדים שלה במה שקרה לה, אני ממש מקווה שהיא בסדר.
כי באלי
לא ושאתם מפרסמים את גודל האיבר שלכם בכל העולם זה מכובד.. נכון?
חחח אז זהו מותק שלא!
אנונימית
וואו הגזמתם פה בתגובות קצת כבוד אחד לשני זה דעתו וזכותו לומר את דעתו ברבים מה העניין להתעצבן ולצאת עליו אם אתם לא מסכימים עם זה?!
אני בתור דתייה מסכימה עם מה שהוא אומר מהצד זה נראה זול ומופקר כשזה קורה ליד גברים...
אני מבקש שלא תדבר ככלל הגברים כי לי אישית לא אכפת מזה ושילכו איך שבא להן, זה זכותן. כמו שאתה אוהב אוליי ללכת עם ג'ינס או מכנס קצר אז גם להן יש זכות. לא טוב לך? תהיה חזק, תתעלם ותמשיך... אם זו היתה אחותך/חברה שלך/אחותך אז כן, תגיד לה על זה אבל אל תגיד לכל הבנות לעשות לפי מה שאתה רואה לנכון
צודק אני לא ככה
למה לכם לגברים מותר ללכת גם עם גוף חשוף בים? לנו אסור? מה זה הטמטום הזה
לעע ואתם מורידים חולצה ושולחים dick pics אלינו בלי הפסקה ושולחים הודעות של "מאמי באלך נטפליקס וchill?" וכשאנחנו חס וחסיסה מורידות ג'קט ישר זורקים עלינו אבנים!!
אנונימית
ההבדל הוא, לכל החכמות שכאן, הוא האחוזים.
רוב הגברים לא מטרידים.
רוב הבנות מתלבשות חשוף.
אנונימי
לדעתי הקטע אם לבוש חושפני זה נכון, זה לא מכבד, וואלה כשאומרים שאני אוהבת זה יפה, אז למה את אוהבת את זה?כי זה מושך יותר תשומת לב? כי ככה את דומה יוץר לדוגמנית של ויקטוריה סיקרט? או של twenty for seven?
היום משדרים לנו שכמה שתחשפי את יותר יפה יותר מושכת, הופכים את המין למקום ראשון.
אז את רוצה להיות יפה שמכבדת את עצמה, שמתיחסת אל עצמה כדבר יקר ערך, הרי משהו שהוא יקר את לא תתני לכל אחד לא כל אחד שירצה לראות תראי לו , או שאת רוצה להתיחס אל עצמך כאל משהו בלי הרבה ערך במובן העמוק ולא במה שהתקשורת והמדיה מחדירה.
להתיחס אל עצמך כמישהי שכל אחד וינעץ מבטים, ואפילו ירשה לעצמו לגעת ולזאוק איזו מילה.
אז אף אחד לא אומר לכי עם שמלה לים, ותלבשי משהו שחונק אותך.
אבל בואי, כשמייצרים בגדים שעשויים בצורה שמדגישה איזורים מאוד מסוימים בגוף האישה בצורה שחושפת אם זה מחשוף עמוק, שגם דוחף לך תחזה שתזהרי לא לעשות תנועה שלא יצא אחוצה, אם זה שורט קצרצר שרואים חצי מהישבן, וזה יכול להיות גם ג'ינס או טייץ צמוד צמוד וארוך.
וואלה הרי אם גבר היה מתלבש ככה, היה הולך עם מכנס קצרצר כמו שורט היה מתקבל כגיי, או איכס מה הוא הולך ככה מה הוא סוטה? או עם חולצת בטן.
למה לא ,במקום שגברים יצטלמו כשהם מרימים את החולצה אז זו חולצה שמעוצבת ככה שחצי ממנה למעלה, עכשיו רק שיעבדו על הקוביות.
כל העניין הזה הופך ומתייחס לבני אדם נשים וגברים ונשים בפרט ככלים מיניים.
אם מישהי רוצה שכשיראו אותה יראו סקס אז בבקשה, אבל כשאת לבושה בצורה שהיא רחבה יותר , צנועה יותר, את בעצם גם מסקרנת יותר, וגם מתייחסים אלייך כאל אדם קודם כל.
אגב, אם יש את החשש אבל אז אני לא אהיה מושכת ולא יסתכלו עלי ומי ירצה אותי.
אז דווקא לבוש שהוא מתנפנף למשל וזה לא חייב להיות חושפני ביותר, זו יכולה להיות חולצה, שמלה, חצאית, מכנס מתרלב כזה אפילו, אלא בגדים שדוטקא מעוררים דמיון, ומושכים+הערכה לדבר.
נו למה שלא ישלחו לכן תמונות כאלה אם זה מה שאתן משדרות שאתן? איך בכלל התחלתן שיחה עם אותן גברים? זה כבר תקלה.

ואותה אחת שכתבה מה שכתבה, נראה באמת שאת חולת נפש, אם את חושבת שהגוף שלך זה אוצר אז תביני, הוא לא שווה כלום. ואם אין לך מידות טובות וצניעות גם את בכללי לא שווה כלום.
אנונימי
בונג בונג מישהי צנועה מושכת יותר, אבל מושכת גברים איכותיים. לא מסתכלים עליה בתור אחת זולה ומופקרת, מתייחסים אליה בכבוד.

לגבי ביקיני, אף אחד לא אמר לבנות ללכת עם שאל לים, אבל, תלכו לחוף מופרד לבנות בלבד אם יש לכן ערך וכבוד ואתן לא זולות.
אנונימי
כן, לזה התכוונתי
אני חושבת שאתה מוריד את הערך של עצמך לאפס
אל תדבר בשם בנים איכותיים יותר אגב.
בונג בונג לא אלייך, הכוונה לאותן מופקרות שחושבות שזה יפה לחשוף ולהיות זולה.

סליחה אם הבנת לא נכון, זה לא היה מכוון אלייך באופן אישי.
אנונימי
תמוה ומתמיה כשהולכים לקנות רכב מכשיר חשמלי בגדים מחפשים יד ראשונה ללא מגע יד אדם כי זה מגעיל לא איכותי וכאן כל הבית ספר הצבא עובר ומשתמש בגוף שלך וזה עובר חלק לא מגעיל והכי מרגיז שאתם מתלוננות על הטרדות אתן גורמות בלבוש שלכן והצומי שאתן מחפשות
גברים זה לא אבן זה טבע העולם
על מה המינוסים?
שאני חושבת שבנים איכותיים לא מסתכלים על בת כמוצר על מדף בסופר ולא קוראים לה "זולה"?
זה הסיבה שאני לא הולכת חשוף אני לא מעוניינת שמלא גברים ח*מנים יבהו לי בגוף המושלם שלי
אבל מה זה קשור? ששאר הבנות יעשו מה שבאלהם כמו שאתה יכול להוריד את החולצה בים הם יכולות להיתלבש חשוף אם זה מה שהם רוצות שכל אחד יעשה מה שעושה לו טוב
אנונימית
מה זה עברו עליה גברים
מה אנחנו אסלה
ילדת פסנטר, הגיע הזמן שתשני את התווים.
אנונימי
darky אם אתן נותנות לגברים לפרוק עליכן תאוות אז כן, סוג של שירותים ציבוריים.
אנונימי
חודר לפרט
הטרדות זה ממש לא קשור אני דתיה אני מתלבשת ממש צנוע (חצאית עד הברך כמעט וחולצה צנועה ממש בלי מחשוף ושרוולים ארוכים) והטרידו אותי אז אל תגיד דברים לא קשורים
אנונימית
הנה עוד עכבר שברח מהישיבה
לא ברור למה יש לך בכלל שם wifi
זה הרב הציע לך את הסיסמא בתמורה לקצת ליטופים?
אנונימי, אני חושבת שלפני שאתה מעביר ביקורת על הדעה שלי , תלמד לקרוא:)
א. אני מכירה מלא בנות שהולכות ככה ואפילו מצטלמות באינסטגרם בצורה סקסית ויש להם חבר שאוהב אותם מאוד.
ב.מי אתה שתגיד לנו איך להתלבש.
ג.אתה שטוף מוח שבאמת מאמין לחרא הזה שגידלו אותך שבחורה שמתלבשת חשוף היא בחורה ז*ונה,העיקר לשפטט חיצונית במקום להכיר את האופי,יש מלא בנות שמתלבשות חשוף ויש להן אופי נדיר אפילו יותר מבנות שמתלבשות צנוע.
אנונימית - הטרידו אותך? איזה מגע בדיוק יש לך עם גברים? יש לך "ידידים" וכל מיני כאלה? או שאת באמת צנועה גם בלבוש וגם בהתנהגות?

התנהגות צנועה לא שונה מלבוש צנוע, זה הולך ביחד.
אנונימי
queen of hearts
שמחה שיש אנשים שפויים בעולם כמוך
south west sugar rush.
חח עוד בן 20 שתקוע באתר של ילדים...
ומאיפה ה wifi שלך? אחת הזונות ששכבת איתה הפעם?
אנונימי
א. ה"חבר" שאוהב אותן מאוד, מאוד נהנה מהתאוות שהוא מוריד עליה. אז זה לא אומר כלום, הוא לא יתחתן עם אחת כזאת שמפקירה את עצמה ואת הכבוד שלה ברשתות חברתיות.
ב. תתלבשי איך שאת רוצה ותקבלי את היחס בהתאם. תכבדי את עצמך תקבלי כבוד, תיהי מופקרת תקבלי הטרדות כי זה מה שאת מושכת.
ג. נראה שהאמת ממש ממש כואבת לך, אז אולי תלכי עם האמת במקום לנסות להילחם בה?
אנונימי
וזה לא נכון לגביכם? אתם יכולים להיות עם עשר בנות וזה לא כיאלו אתם תהיו 'משומשים'? אישית, גבר שהולך עם כל אחת מוריד מהכבוד שלו, לא משנה כמה 'גבר' הוא יוצא, הערך שלו יורד ל0, וזה לא שונה משירותיים ציבוריים.
וואלה, לא ידעתי שהשנה 2019, היה נראה לי דווקא שהשנה לא קובעת לגבי הכבוד של אנשים.
אנונימי
כן אין לי אני שומרת נגיעה אין לי ידידים אני באמת צנועה הלכתי ברחוב כמו ילדה רגילה והטרידו אותי
אנונימית
גם גבר שהולך ומנצל בנות הוא גם כן מופקר נצלן והזויי
אנונימי
אנונימי ובן כמה אתה?
יש לך שכל של ילד בן 7 זה בטוח.
אנונימית
אני מסכים עם שואל השאלה

וכל מי שאומרת שהיא לא עושה את זה בשביל גברים אז בבקשה לא להתייפיף ברור שזה בשביל גברים כי למי זה יהיה אם לא לקבל צומי מגברים?
אז מה אתם מחרטטים? אין קשר בין הטרדות לצניעות
אנונימית
אנונימית את מקרה שקורה אחד ל... וזה ממש לא בסדר אם היית צנועה וזה מה שעברת. יש גם חולי נפש היום בחוץ ואין מה לעשות.

תתפלאי, גם גברים היום תוקפים, זה בקושי קורה אומנם יחסית למה שתוקפים בנות, אבל... קורה עדיין.
אנונימי
כאלו אני מסכימה שאם הייתי הולכת חשוף המקרים האלה היו קורים יותר אבל עובדה שגם הצניעות לא הגנה עלי מזה
אנונימית
א.אני מכירה בנות נשואות שמתלבשות איך שבא להן
ב.אני מתלבשת איך שאני רוצה ותאמין לי ברגע שמכירים את האופי שלי מכבדים אותי באותו הרגע כי מבינים בדיוק מי שאני.
ג.והאמת היא שאתה שטוף מוח ולא פתוח לדעות חדשות,ולא מוכן להכניס את עצמך לנעליים אחרות,קל לדבר שטויות כאלה מהצד של גבר,אם היית אישה אני בטוחה שלא היית אוהב שאומרים לך מה לעשות
ד.עוד משהו בנוסף במקום לחנך בנות להתלבש צנוע צריך לחנך בנים כמוך לכבד כל אישה בלי קשר ללבוש שלה.
שכל של ילד בן 7 עדיף ממישהי שאין לה שכל בכלל והולכת ערומה כמו בעל חי.
אנונימי
זה לא קורה אחד ל
זה יכול לקרות לכל בחורה גם צנועה מאוד
אנונימית
חחח אנונימי אתה פשוט בן אדם הזוי.
מי הכעיס אותך כל כך? בנות זה איכסה ונמאס לך לראות אותן ברחוב? :(
לך תספר לרב הכל. הוא כבר ידע איך להרגיע אותך נכון? ;)
אנונימית
את מכירה בנות נשואות שהולכות איך שבא להן, וואלה? את יודעת שהיום 2 מתוך 3 זוגות מתגרשים? יש לך מושג מה קורה ברבנות מהעומס של תיקי הגירושין?

צריך ללמד בנים לכבד אישה? איזה כבוד בדיוק? מה שהיא משדרת זה מה שהיא מקבלת. אם היא תשדר שהיא מכובדת יכבדו אותה, ואם היא תשדר אחרת אז אחרת. מה זה "ללמד"? זה לא חשבון זה מה שכל אחד ואחד משדר.

אגב שתדעו שגם גברים מחוייבים בצניעות, גבר שהולך בלי חולצה מראה כמה הוא עקום, גבר שהולך ומנצל ושוכב עם נשים מראה כמה הוא עקום. זה לשניי הכיוונים לא לכיוון אחד.
אנונימי
אנונימית מישהי שאין לה קשר עם גברים והולכת צנוע ומשדרת צניעות וכבוד אף אחד לא יתקרב אליה בדרך כלל, תלכי ותשאלי ותבדקי. אני במקרה בא מתוך הקהילה אז אני מכיר. אף גבר לא מעיז להתקרב לבנות ברחוב ולא באף מקום.
אנונימי
לפי מה שזכור לי בנים לא הולכים ומבליטים תז*ן
אנונימי
אני מכירה אישית מישהי שדתי אנס אותה

רוב האנשים שהולכים לזונות הם דתיים
מה אתה מחרטט שדתיים לא מעזים לגעת, לפחות תבדוק קודם
עובדה שאני והולכת צנוע ומשדרת צניעות וכבוד ומלא מתקרבים עלי ומנסים להתחיל איתי ועובדה שהטריד אותי בחור זר כאלו אני חפץ שלו שהתלבשתי צנוע
אנונימית
ילדת סנטר סתמי ת'פה אעלק רוב האנשים שהולכים לזונות הם דתיים
מה זה סטנדאפ?!
אני צנועה בלי קשר כי זה מכבד אותי אבל גברים לא מסתכלים על זה כנראה
אנונימית
אל תכליל!!!!!!! אני הכי צנועה שיש ברמה של כמעט דתייה אז לא להכליל! רב הבנות כאלה אבל לא כולן.
its show
אם אתה מכיר בנים כאלה אז גם זה בעייתי
עלק "הטרידו אותך כי דרשת את זה" כי זה לא משנה מה אני ילבש אם אני יהיה צנועה או לא כל עוד יש לי גוף מושך של אישה גברים יטרידו
אנונימית
הנורמלי היחיד באתר (חחח ממש)
ממש הוכחת עכשיו מה הרמה של הבנין שזאת הדעה שלהם
אני לא חושבת שאישה צריך לחשוף את הגוף שלה ושכל העולם יראה אותה חצי ערומה, המצב שנהיה היום עם איך שבנות מתלבשות כבר נהיה ממש מזעזע. אני אפילו לא יודעת אם אני יכולה לקרוא לזה בגדים.. ועל מי אתן עובדות? בנות מתלבשות חשוף וצמוד כי הן רוצות שגברים יסתכלו עליהן, הן מחפשות תשומת לב ואם מישהי חושבת שלא אז לדעתי היא פשוט משקרת לעצמה.
אישה שהולכת בצניעות זו אישה שהרבה יותר מכבדים אותה, נותנים לה הרבה יותר כבוד והיום איך שגברים מתייחסים לנשים זה בכלל מזעזע..
אישה הולכת חצי ערומה ברחוב והיא באמת מצפה לא לשמוע הערות מגברים? הרי זה מה שהיא מחפשת, את בתשומת לב שלהן.
אני חושבת שהמתנה הכי גדולה שיכולה להיות לאישה היא להיות צנועה, גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית. צניעות זו מידה כל כך טובה... אישה לא צריכה באמת להתלבש חשוף כדי שישימו לב אליה, מה יותר יפה מאישה שמתלבשת צנוע?
ואת הוכחת לי מה הרמה של הבנות עם דעות כאלה ואחרות
אנונימית רק רוצה להגיד לך אני חוזרת בתשובה ופעם הייתי מתלבשת לא הכי צנוע בוא נגיד ובנים היו עוקבים אחרי וזורקים לי הערות ומציעים לי כל מיני דברים והיום כשאני מתלבשת בצורה שמכבדת את עצמי ובצניעות אז אני מבטיחה גם אם גבר מביט בך כי את יפה אן משהו אנשים כבר הרבה יותר מכבדים אותי, הרבה יותר נרתעים לדבר אלי ולזרוק לי הערות ובאמת באמת אחרי שחזרתי בתשובה המצב כל כך השתנה שזה בלתי ייאמן אפילו
אנונימית
בוא אני יגיד לך זה שאתה חושב ככה שבנות צריכות ללכת כמו לא יודעת מה זה הגוף שלהם ואם אתה לא יכול לבוא ולהגיד לאישה מה לעשות שאתה לא בעלה או משהו כזה אז תרגיע וכן אם אתה חושב בגלל העבר של אישה אף גבר לא ירצה אותה אתה טועה בסדר זה מה שיש לי לומר לך
הרבה בנות כותבות שהן רוצות שהגבר יתחיל איתן בגלל האופי
איך אפשר אם אתן מוציאות הכל?!
אבל אני אומרת לך שנולדתי דתיה ואני מאז ומתמיד מתלבשת צנועה ועדיין זורקים לי הערות ומטרידים וכל זה...
אנונימית
כל עוד אנחנו חיים ולא מתרקבים מתחת לאדמה מותר לנו ללכת איך שנרצה,פחות אכפת לי מה גברים חושבים כי הם יכולים לחשוב עד מחר. ומי אמר שצריך להינשא? מי קבע את דרך החיים הזאת? להגיע לעולם הזה במטרה אחת רק בשביל להתחתן? נו באמת.
כל אחד שיעשה מה שבא לו כל עוד זה לא פוגע באחרים לא אכפת לי.
ולפי דעתי זה סבבה לגמריי ללכת עם חולצת בטן(לא מוגזמת) ומכנס קצר..
ולגבי מישבי שעברו עליה מלא גברים, עם זה למשל אני מסכימה עם כל השאר לא.
אני מבינה את זה אבל יש גברים שלא מבינים מה זה גורם לנו להרגיש וזה שהוא שופט ככה נשים זה מה שמטריף אותי כול אישה ומה שהיא רוצה ללבוש אף גבר לא צריך לשפוט אישה בגלל לבוש או העבר שלה זה מה שאני אומרת
בואו חמודים בואו אני אגלה לכם משהו, כל עוד הבת מושכת ויש לה פנים יפות או גוף יפה יטרידו אותה לא משנה מה היט תלבש. אז די להןציא את עצמכם צדיקים
הנורמלי היחיד באתר, אז אל תתחיל עם בנות. מישהו כופה עלייך משהו?
מפריע לך שהן מתלבשות חשוף? אל תסתכל.
מי אתה ילד בן 17 שתגיד לחצי מאוכלוסיית העולם איך להתלבש?
אנונימית
אנונימית שכתבה את התגובה הזאת:

"אנונימית רק רוצה להגיד לך אני חוזרת בתשובה ופעם הייתי מתלבשת לא הכי צנוע בוא נגיד ובנים היו עוקבים אחרי וזורקים לי הערות ומציעים לי כל מיני דברים והיום כשאני מתלבשת בצורה שמכבדת את עצמי ובצניעות אז אני מבטיחה גם אם גבר מביט בך כי את יפה אן משהו אנשים כבר הרבה יותר מכבדים אותי, הרבה יותר נרתעים לדבר אלי ולזרוק לי הערות ובאמת באמת אחרי שחזרתי בתשובה המצב כל כך השתנה שזה בלתי ייאמן אפילו"

מגיע לך מיליון פרחים על התגובה הזאת.
אנונימי
השאלה אם את באמת מתלבשת בצניעות, אני באמת אומרת לך אף אחד כבר כמעט לא זורק לי הערות. ואם את מתלבשת בצניעות ויש כאלה שזורקים לך הערות, זה כבר טיפשות בכללי שלהם אבל את חייבת להסכים איתי שיש הבדל בין אם את צנועה לבין אם את הולכת עם שורט חצי תחת בחוץ ובד קטן שמכסה לך את החזה. למה כל גבר צריך להתייחס לאישה כמו חפץ וכמו אל רכוש שלו וכמו אל משהו זול אחרי שכל הגברים עברו עליה ונגעו בה והסתכלו עליה והיא רק מחפשת שיסתכלו ויתנו לה ובלה בלה. אישה באמת היא אישה צנועה כי זו אישה שבאמת מכבדת את עצמה ואת הגוף שלה.
אנונימית
כי אני אוהבת את זה.
והלבןש שלי לא מוריד לי את הכבוד.
ומי שרוצה להסתכל בהצלחה לו שיהנה אני לא לובשת את זה בשביל אנשים אלה בשבילי.
אני עושה מה שבא לי ולא מחשבנת לאף אחד ולשום גבר ועובדה יש לי חבר כבר שנתיים ולא מפריע לו שאנמ איתו בים שאני עם ביקיני או שאני מתלבשת חשוף כי זה בחירה שלי והוא מכבד.. אני חושבת שהשיקול שלי של איך להתלבש לא תלוי בגברים או במישהו בכלל.. זה מה שבא לי וזה מה שיהיה ואם למישהו זה לא טוב אז זה לא מעניין אותי.. יש הרבה מאד גברים בעולם ולא נראה לי גם שאתה מייצג את כולם.. ממליצה שתמשיך בחיים שלך ותמצא לך מישהי דתייה וצנועה כי כנראה זה מה שאתה מחפש..
אנונימית
אני לא רואה שום בעיה שבת תלך עם ביקיני בים.
נגיד מילא להגיד על השורטים שרואיפ בהם את התחת וכאלה...
אבל ים זה ים
ילדת סנטר אין דבר כזה אדם דתי/חרדי שאונס, מקלל, זורק אבנים, יורק על אנשים כי לשים כיפה או להתלבש שחור כל אחד יכול אבל את צריכה לעשות הבחנה ולהבין דתי לא מתנהג ככה וגם חרדי לא מתנהג ככה, זה חילול ה'. בן אדם שעושה דברים כאלה הוא לא דתי, הוא בתחפושת.
אם כך אז אצלכם כל יום פורים
אנונימית
זה שהם נראים כמו דתיים זה לא אומר שהם דתיים. לא כל מי שנראה מבחינה חיצונית כמו דתי הוא באמת דתי, בן אדם שזורק אבנים ואונס חד משמעית הוא לא דתי.
השאלה אם את באמת מתלבשת בצניעות-כן
נכון שאם הייתי מתלבשת לא צנועה זה היה בטח הרבה יותר גרוע אבל גם ככה זה לא מצב כזה נעים
אנונימית
והמילים שלך האם פוגעות בנשים
אני לא הולכת ככה אבל כול אישה ומה שהיא עושה
חבל שאנו בדור של חנפנות וצביעות יתר
המחמאות לבחורות בטונות כמו נסיכה שלי אני נמס את לא נותנת לי לישון ואופ אחר כמה חודשים ברבנות בהליכים מה קרה ? פשוט מאד כל המחמאות צבועות בצבע המחמיא אוהב את עצמו ולאחר שגמר ללקק את הגלידה עוברים הלאה יש עוד אחת בתור ....
מדהים אותי הטיפשות של הבחורות אתן רואות גבר מחמיא בוגד כל הצרות מה אתן נכנסות למערכת יחסים למה כדי להתגרש ?
לא הכי מסכים איתך לגבי המופקרות וכו',
אבל אישית אני נמנע מנשים שמלבשות חשוף/שמות שורטים באורך של תחתון וכו',
זה דגל אדום מבחינתי ולא מתחבר לאנשים כאלה (לא בקשרי ידידות אפילו)
אני הולכת עם בקיני בים ואני לא מתכוונת לשכב לפני חתונה. איך זה קשור אחד לשני?
אנונימית
ומה עם גברים שלובשים בגד ים בלי חולצה? גם הם מנסים להיות זולים? כל בחורה שתעשה מה שבא לה לא בשביל להשוויץ לגברים אלה בשביל עצמה ובשביל שיהיה לה נעים בים
כל בת יכולה לעשות מה שהיא רוצה ולהיתלבש מה שהיא רוצה והיא צריכה לשים זין על כל הבנים שחושבים שהיא זונה בגלל איך שהיא מיתלבשת או שאומרים שאין לה כבוד, מי אתם שתגידו לאישה או ילדה או ווטאבר שאין לה כבוד?! אם יש לכם בעיה אם איך שהן מיתלבשות תיתמודדו כל אחת תעשה מה שהיא רוצה, אני אישית גם נגד כל הבנות שמיצטלמות חשוף אבל הן עושות מה שבא להן כי לא אכפת להן מדיעות של אחרים אבל ברצינות? למה להן ללכת לחוף מופרד? למה להן לשים גופייה ומיכנס מעל הבגד ים? הן יכולות להיסתובב איך שהן רוצות איפה שהן רוצות
ומה אכפת לבנות שהגוף יקבר באדמה?! גם שלכם, של כולם מה זה הדבר הדפוק הזה?? הן משקיעות בו בכוונה בשבילהן! למה אתם חושבים שבנות עושות ניתוחים או שינויים? לא בשביל הבנים. אלה הן עושןת רק בשביל עצמן כי הן לא אוהבות איך שהן ניראות ורוצות לתקן קצת וגם בואו, לא הגזמתם?? עד שהגוף ייקבר הן יכולות לעשות מה שהן רוצות
^ככה מתבטאת ילדה בת 13

דור מטומטם
אף אחד לא אמר שאסור לנשים לעשות מה שבא להן,
מותר, אבל גם באותה מידה מותר לגברים להביע דעה ולחשוב דברים מסוימים על אנשים כאלו, זו זכות במדינה דמוקרטית לא?

אם הוא רוצה הוא יכול לחשוב מה שבא לו,
אם אני רוצה אני יכול לחשוב מה שבא לי,
אם את רוצה את יכולה לחשוב מה שבא לך,
אף אחד לא יכול להגיד לך מה להרגיש לחשוב ולעשות כל עוד זה בגדר החוק.

בתגובה שלך מלבד לקלל ולהגיד שהיא יכולה לעשות מה שבא לה לא בדיוק נתת הסברים נורמלים לשלול את מה שהוא אומר מבחינה מחשבתית,
תכלס כולנו יכולים לעשות מה שבא לנו אבל אנחנו לא עושים, כי יש דבר כזה כללים וחוקי חברה גם כאלו שלא מדברים עליהם, וגם כאלה שנחשבים ל"מתייפיפים" ואומרים "אני ככה וככה" כשבדוגרי ההסכמה עם הנושא אפסית אבל מנסים לא להישפט על ידי חברה מסוימת של אנשים.
צודק, לא מבינה למה בכלל המציאו את הדבר הזה ולמה כולן מתלבשות ככה, נראה כאילו הן עירומות.
דוחה שהיום רוב הבנות מתלבשות ככה, מוריד מהערכים הכבוד, אישה צריכה להיות צנועה לא פרוצה זולה, לשמור את גופה למי שהיא תתחתן איתו, לבעלה, לא למיליון גברים שרק מתחרמנים ואז אותן נשים שמתלבשות חשוף נאנסות ואומרות "מה עשיתי רע בחיים", התלבשת חשוף, זה אחת הסיבות הנפוצות לאונס.
לא אומרת שאישה צריכה להיות כולה מכוסה אבל להיות צנועה זה חשוב, לא קשור לדת, יותר לכבד את עצמה..
^אנחנו מביעים דיעה
זכותנו
דווקא הוא אומר את מה שהוא חושב ולא מנסה להתייפיף כמו הרבה אנשים פה,
מביע דעה אמיתית וכנה, חסרים אם כבר אנשים כמוהו פה באתר.

הוא מאוד נורמלי, אל תנסי לקדם משהו אישי נגדו.
צודק.
אנונימית
מי אמר שאישה צריכה להיות צנועה? לא כולם מאמינים בהשם ולא תומכים בדרך הזאת. למה גברים לא יכולים להיות צנועים וללבוש חולצה לים???
לא נכון בכלל מה זה השטויות האלה יש בחורות עם לב זהב שלא מבינות שזה דבר רע סך הכל
ואת פרימיטיבית מידי בשביל להקשיב ולקבל את הדעה של האחר,
ההבדל בין נשים לגברים בהיבט הזה הוא בבירור החוסר המובהק של גברים באיבר מין משני, שקרוי שדיים.

מעבר לזה שימי לב לבגד ים של גבר מבחינת מכנס ובגד ים כמו שהוא מתאר שזה בעצם תחתון קצר מאוד שלא מסתיר יותר מידי.


אישית אין לי בעיה כשזה מגיע לבגדי ים, שכל אחת תלבש מה שנוח לה לשם, לי כמו שציינתי בתגובה הראשונה מפריע בעיקר לבוש חשוף מאוד ביומיום.
וואו אתה מזעזע בחיי.
ברור גם לי מותר להתלבש איך שבא לי,
אבל לא אצא לרחוב עם ספידו וחולצה שמכסה רק את הפטמות.
לא הבנתי איך חתיכת בגד יכולה להוריד מערך של בחורה
בחורה היא אותה בחורה לא משנה מה היא לובשת וערך שלה אותו דבר
אם יש לכם רעיון תשאלה הזאת בפרטי
כי אני מכבה התראות
uncri את צודקת. זה פשוט הפליה . זה כמו שלבנים מותר בבית ספר שלי ללבוש שורטים קצרים ולבנות לא
ילדה בת 13 אבל לפחות שמבינה בעניין, אף אחד לא יגיד לבנות איך להיתלבש.
גם אם הם זולות מה זה מפריע לכם? שיעשו מה שטוב להם ואתם תעשו מה שטוב לכם אין צורך בדיון
אנונימית
ולא אמרתי שאני בעד בנות שמיצטלמות בעירום או כמעט עירום אז אל תגידו דברים שלא אמרתי, אני רק אומרת שאף בן לא יכול להגיד לי או לכל בת אחרת שאין לה כבוד.
מישהו שאל אותך? לא הבנתי
אנחנו לא אומרים לכן מה להתלבש
רק מביעים דיעה

בעיה שלכן שאתן יודעות רק לראות את הרע ולהתלונן כל הזמן
hamoda
וְלִפְנֵי עִוֵּר לֹא תִתֵּן מִכְשֹׁל". אשה ההולכת בחוסר צניעות מכשילה את הגברים המסתכלים בה באיסור תורה.
"למה גברים לא יכולים להיות צנועים וללבוש חולצה לים???" האיסור הוא על נשים
(כמובן שיש כמה סוגים של צניעות, צניעות מבפנים ומבחוץ.)
זה כמו שבן ישאל למה רק בנים מתפללים 3 תפילות ביום ובת רק תפילה אחת.
באמת שאין לי מה לכתוב כאן
-ולא מפריע לך שגברים מסתכלים זורקים הערות צופרים ומטרידים?
או שרק לי המזל חרא ואני צנועה כמו נזירה
אנונימית
אמילי בן סימון כבר כתבתי שלא כולם מאמינות בתורה או עושות את החוקים בהם אש שיעשו מה שבא להן מי ששאל את השאלה לא דיבר על בנות אשר מאמינות בהשם
גם בנות שלא מאמינות, אתן לא מבינות שיש בעיה עם ללכת חצי ערומות ברחובות? אם לא אז באמת כבר אין לי מה להגיד
בני אדם ובנות אדם צריכים וצריכות לכבד אנשים סביבם בלי קשר לאיך שהם מתלבשים. אם יש איזושהי בחורה שמתלבשת בצורה חשופה- זוהי זכותה המלאה, ולאף אדם אין את הזכות "לעבור" עליה, להשתמש בה או לגרום לה אי נוחות בשום דרך. א.נשים שמאמינים בלבוש צנוע- נפלא, תתלבשו צנוע. א.נשים שמאמינים שלהתלבש חשוף זה הדבר הנכון להם- מעולה, תהנו. רוצים לקיים דיון תרבותי בסטיפס, שיחשוף את מגוון הדעות בנושא? אחלה! אבל כדי שהדברים האלו יעבדו, יש כלל אחד שכולם צריכים לשמור עליו: כל עוד משהו לא פוגע בכם או במישהו אחר באופן ישיר, הוא לגיטימי. אז, א.נשים שמאמינים בצניעות- א.נשים שמתלבשים חשוף הם לא "מופקרים" או "זולים". א.נשים שמתלבשים חשוף- א.נשים שמתלבשים צנוע הם לא "פרימיטיביים" או "הזויים".בשביל שהדיון כאן יעבוד, כל אחד צריך להסביר את דעתו בצורה מנומקת ומנומסת.
אני חושבת שכל אחד צריך להתלבש איך שעושה לו טוב, ולהתמקד בחיים של עצמו במקום להעביר ביקורת על איך ראוי להתלבש.
אני גם חושבת שכדי לשמור על כבוד האישה- לא צריך לחנך אותה לשמור על עצמה אלא לחנך גברים לשמור על כבודה. יהיה די מדהים להסתובב בעולם שבו כל אחד יכול להיות ולהתלבש איך שהוא רוצה ואף אחד לא שופט אותו, פוגע בו או אונס אותו בגלל זה.
שואל השאלה חי קצת בסרט, אבל סבבה אז שגם גברים ישארו עם חולצה ומכנס ארוך
אנונימית
איראן 2019
מסכימה עם מה שאמרת לגמרי!
אני מתלבשת צנוע ויפה
מישהי שמתלבשת חשוף היא לא מכבדת את עצמה
גם לפי דעתי זה מוריד לבנות שהן מתלבשות חשוף (ואני אומרת את זה בתור בת ) ויש בנות שהם מחפשות צומי כדאי שבנים "ישימו עליהן" ויש בנות שהן תמימות והן לא מבינות כל כך מה ההשלכות של זה
שתתלבש איך שהיא רוצה מה אכפת לי ומה אכפת לך
בסך הכל ביקיני פשוט הגזמת , אתה מתייחס לזה שהיא כאילו עירומה עכשיו .-.
אבל שום בת לא צריכה ללכת בבגדים ארוכים לים או לבריכה רק בגלל שזה חושף את הגוף, איך אתם מצפים שנישתזף? בבגד ים או בסוודר ומיכנס?
אני באופן אישי אוהבת להתלבש בצורה קלאסית ולא חשופה. אבל בים? ברצינות?
ללכת להשתזף בתחפושת של צבי הנינג'ה?
לא חושבת שבנות צריכות להתלבש כמו ז*נות אבל זה לא נותן את הלגיטימציה לאף גבר לגעת בה ,
אני גם חושבת שגבר פחות יירצה להיות עם מישהי פרוצה כזאת אלא אם למטרות סטוצים וכאלה

ובקשר לים, אז מה אתם מצפים שנעשה? נשים רעלה ונבוא? אויש באמת
שואל השאלה בן כמה אתה שאתה מדבר ככה? 14?
אנונימית
התגובות פה מגעילות אותי ובמיוחד השאלה
אני לובשת בגד ים כי זה מה שפאקינג לובשים לבריכה/ים!!!
זה שאני לובשת בגד ים לא אומר שאני *ונה או כל דבר מיני אחר
אני בשוק שיש עוד אנשים שחושבים שזה שאני לובשת חשוף זה כאילו אני מושכת אליי מטרידים וזה אשמתי שמטרידים אותי
ממש לא!
וואו אנשים כמוכם לא פחות גרועים מרוצחים
גם כי חם לי גם כי זה יפה וגם כי באלי
בכלל לא צריכות לתת לך דין וחשבון כל אחת תילך איך שהיא רוצה לא מוציא אותם זולות ולא מוריד את הכבוד שלהם לאפס בכלל מזה השטויות האלה מזה אשמתנו שיש גברים שמסתכלים יאללה לא סובלת תגובות כאלה כל אחד אחראי על הגוף שלו וילך איך שהוא רוצה זה מסןג הדעות שבאמת אל אל תביע אותם חבל על הזמן שלך טימטום רציני
אני לא שמה מחשוף כדי שמישהו יסתכל אני שמה מחשוף כי אני אוהבת לראות את עצמי ככה ואם זה מפריע לך סובב את ראשך ולא תראה את המחשוף שלי וככה לא תהייה שום בעיה
אתה לא מרגיש....שמעניין אותך יותר מדי ממה שמישהי רוצה לעשות? אומנם אני נגד זה אבל אם בחורה רוצה לחשוף את הגוף שלה היא תחשוף אותו, חוץ מזה אנחנו לא אמורות לשבת בחום רצח עם גולף וחצאית שגדולה עליי ב8 מידות כדי שתהיה ארוכה
אני מסכים רק בחלק הזה שאני רוצה בחורה שגבר לא נגע בה שתהיה שמורה לי
אנונימי
שואל השאלה למה לדבר על דברים מהסוג הזה? כשאתה לא מבין עניין? בשביל מה זה טוב?
וואלה לא אני מרגישה שגברים פראיירים שהם הולכים עם ארוך ביום חם כזה זה פשוט הזיה
כמה חבל שדעתך לא מעניינת אותי
אתה חייב להיות הגבר הראשון שפגשתי? אני חייבת לשמור את עצמי עד אלייך שואל השאלה?
אני אלבש מה שאני רוצה עם זה עושה לי טוב עם זה לא אני לא אלבש את זה לא אכפת לי מה את חושבת על הלבוש שלי
אני מסוגלת להגיב רק בצורה אחת לשאלה ההזויה הזאת
חחח.
אנונימית
לא כל אחת שלובשת חשוף זה אומר שהיא פרוצה וזולה.
איך ציפית שבנות ילכו לים אם לא עם בגד ים? ולמה שבנים ילכו עם מכנסיים קצרים ובלי חולצה ואף אחד לא יחשוב עליהם שום דבר?
לדעתי זה בסדר להתלבש חשוף כל עוד זה באמת בגבול הטעם הטוב, וזה באמת לא אומר שום דבר על אף אחת.
לא כל מי שיש לה קצת מחשוף אומר שהיא מזדיינת כל היום נו באמת.
אם לא בא לך מישהי שלובשת חשוף אז אולי תטוס לאיראן, כולן שם מכוסות מכף רגל עד ראש.
לך תחפש מי ינענע אותך בקיצור
מסכים
מה הבעיה שלך עם בנות שהולכות חשוף הן לא צריכות ללכת לחוף מופרד בכלל וזכותן להתלבש איך שבא להן ואתה לא יכול להתלונן ולהגיד שהן זולות ומופקרות כי זו פשוט התעלמות מהמציאות לא באלך לראות אל תסתכל זה ממש לא כדי לעשות פוזה אם אתה רוצה לך אתה לחוף מופרד לא אנחנו
ושאנחנו שמות ביקיני זה לא בסדר אבל כשגברים מסתובבים רק עם תחתונים בים זה סבבה נכון
משפט של מישהו שלא מזיין
אנונימי
יש בנות ששמות חשוף ועברו עליהם
גברים ויש בנות ששמות חשוף ועושות מה שבא להן ואף גבר לא נגע בהם
כי חזקות ולא נותנות מהר
שבנות ילכן איך שבאלהן!!! מצידי עם חזה חשוף או בלי תחתונים . למי אכפת :)
כמו שגבר ילך עם האיבר בחוץ.
נודיזם חברים ! זו המילה!
אני בעד שבנות יפות עם גוף בריא ובוגר ילכו בביקיני. אני רק מתנגד ששמנות מכוערות עם צילוליטיס וכאלה ששטוחות כמו קרש ילכו עם בגד ים. איכסה. חח
תשמח לדעת שדעתך על הזין שלי.
אתה איכסה מזו התגובה הזאת ^^
זה דבר כלכך מגעיל ומעליב להגיד מה לעשות יש כאלה שלא נולדו עם גוף מושלם
פרוצה לציבור? מה אני בדלת?
לבוש של בחורה לא מעיד על האופי שלה, אני מתלבשת חשוף ואף אחד לא ''עבר'' עלי
אנונימית
טוב מותק, שים לב
1) אם אני מתלבשת בחשוף זה לא בשבילך.
וואלה אם מתחשק לי לבוא בגופיה ומכנס קצר אני יכולה! למה? כי זה לא פוגע באף אחד יש לך דעה של בנאדם שוביניסט שחושב שמקומם של נשים במטבח! אני שמה 100 שקל שאתה דתי
וואלה, ביקיני זה בגד ים שמוכרים *בכל מקום* זה בדיוק כמו ללכת רק עם מכנס במקרה של גברים.
אתה לא תקבע לי מה ללבוש. אני אלך איך שאני רוצה כמו שאתה יכול ללכת בלי חולצה ואף אחד לא ישפוט וואלה גם אני רוצה ללכת בלי חולצה ורק עם חזיה ושלא ישפטו אבל מה, הגענו לתקופה הזאת עכשיו שאם אני אעשה את זה יסתכלו עליי באופן מוזר ואף מעליב. בעבר הנשים והגברים התרחצו יחד ערומים ולא עשו שום דבר מעבר לזה כי יש כזה דבר גוף האדם והדבר היחיד ששונה בנו זה שלכם יש איבר אחד פחות מאיתנו ואחד שונה
איבר אחד שלנו מאכיל את הילדים העתידיים שלנו והאיבר האחר גורם להם להתקיים יש לנו כל סיבה לאהוב את הגוף שלנו ולחשוף אותו אם נרצה!!!!
אני באמת לא מבין את הצבועות שנותנות מינוסים לגברים שאומרים את האמת. הרי אם הפוסט היה נכתב על גברים סטוציונרים אז התגובות פה היו נראות שונה לגמרי. איכ הצביעות של הבנות פה
זכותנו לתת מינוס בדיוק כמו שאתם הייתם נותנים לנו
אממ אז מה את רוצה שנעשה נכנס לים עם בגדים?
כל אישה יכולה ללכת עם מה שבא לה אבל למה להכליל את כל הנשים
לא מדובר על בנות סטוציונריות מדובר על בנות שלובשות בגדים חשופים
ואין לי בעיה שגם גברים יתלבשו חשוף אם זה מה שעושה להם את זה..
אנונימית
אתה צודק
אנונימית
כנל ^^
שואל השאלה אתה צודק! לאנשים כאן קשה לקבל ביקורת...
ולשאלך: חלק פשוט רגילות ככה מהבית וזה הנורמה אצלהם (כמו ביקני רגיל בים) ובשבילם זה הכי נורמלי וללכת צנוע בים זה לא מקובל ומוזר אצלהם לא מתוך זולות או חושפנות חלק עושות את זה בשביל צומת לב מבנים חלק מחוסר ביטחון עצמי כי הם מרגישות לא שוות מספיק מבפנים וכל מה שיש להם זה הגוף שלהם אז הם חושפות אותו בשביל שיחזקו אותם במחמאות מבטים וצומת לב
אנונימית
מסכימה לגמרי במאה אחוז
אבל נגיד שבא לכם ללכת עם חולצה חשופה אז שימו מכנס שיכסה את הטוסיק והכוונה לכל הטוסיק לא לחלקו באלכם לכם ללכת אם מכנס קצר שימו חולצה שמכסה את הבטן.
אני לא סובלת בנות כאלה כי בדרכ מי שמתלבשת ככה היא פרחה רצח.
לגבי בגדי ים זה משהו אחר אבל יש הבדל עצום בין ללכת לים עם ביקיני שזה לפחות מסתיר או עם חוטיני שרואים את כל התחת בחוץ ויש גם הבדל בין ללכת עם ביקיני במידה שלכן מאשר ללכת עם ביקני שקטן עליכן בשלוש מידות (וכן ראיתי גם כאלה)
אני לא מבינה איך אתם יכולים להכליל את כל הבנות פה, יש בנות שמראות את הגוף שלהן אז מה?! זה לא אומר שהן זונות או חשפניות או כל מה שכתבתם פה, הן פשוט אוהבות את הגוף שלהן ומותר להן להראות אותו אתם לא רוצים שהן יראו את הגוף? אין מה לעשות הן יעשו מה שבא להן ואתם לא חייבים להיתסכל עלהן בסהכ זאת בחירה שלכם הבנים, אתם יכולים להיסתכל על הגוף או לא להיסתכל זה שאותה אחת לובשת קצר לא בשביל להוציא לכם את העיניים מהמקום, רק בגלל שהיא אוהבת את הבגד או את הגוף שלה.
רום אפחד לא שאל את דעתך. סבבה? תפסיק
מי אתן שתזהמו את האויר ?
מי אתן שתקבעו באיזו רמה הרחוב יראה ?
מי אתן שתקלקלו בנות להביא אותן לנישואין אחרי צבא שלם שעבר על גופן ?
אנו ב 2019
למה אסור לאנוס ? אנו ב 2019
למה אסור להטריד? אנו ב 2019
למה אסור לבגוד ? אנו ב 2019
יש לכן תשובות תת רמה
אם הבנות הבחורות היה להן כבוד עצמי הן לא היו נמצאות בפאבים לכל דורש הן לא היו מגיעות לנישואין לאחר שהיה עם עשרות גברים
קצת אמת נכון היא כואבת
מי שאוהבת לעצמה את הגוף שלה שתביט בו במקלחת זה לא רכוש ציבורי
די לצביעות ...
חם
אוהבת את הגוף
מי אתה שתגיד לי
אפשר לענות לעניין ולא למרוח ?
לאיזה תשובות אתה מצפה בדיוק
כן אנחנו אוהבות את הגוף שלנו ורוצות להבליט אותו כי זה מה שמחמיא לנו
אנונימית
ברשות היחיד בלבד
ברשות הרבים יש כללים אחרים
אני רוצה לחצות רמזור באדום
אני לשדוד חנות תכשיטים
מה זה אני רוצה ? בבית הפרטי שלך תעשי מה שבא לך ברחוב את חייבת לכבד ואם לא אז אין לך כבוד את אדם זול
למה שמישהי הולכת עם מחשוף שרואים טיפה את החזה זה ניחשב מיני אבל שגבר הולך בלי חולצה וכל החזה שלו חשוף זה לא נחשב מיני? למה לו אף אחד לא יגיד שהוא זול למרות שהוא חושף יותר מהאישה ולאישה יגידו שהיא מופקרת
אנונימית
יש סיבה טובה לא לחצות רמזור אדום ולא לשדוד חנות תכשיטים, בינתיים אני לא מוצאת סיבה טובה להתלבש צנוע
במי זה פוגע? (אני גם לא מתלבשת חשוף כל כך)
אנונימית
בים או הבריכה או בסביבה של המקומות האלה בחיים לא ראיתי בנים שהולכים בלי חלוצה בקניון או ברחוב.
אנונימית רק שתדעי שאם את מתלבשת ממש חשוף אז זה עבירה על החוק...
ואם רואה את זה שוטר הוא יכול לעצור אותך ולתת לך קנס
עבירה על החוק ?
זה מאוד מאוד תלוי איפה ואיזה לבוש אבל עבירה על החוק ? בספק.
תתפלאי יוצא לי הרבה לראות בנים בלי חולצה לא רק בים או בבריכה גם בחדר כושר גם ברחוב שחם בחוץ ראיתי מלא בנים כאלה גם בפירסומות ובכלל כל האינסטגרם מלא בבנים שמשוויצים בקוביות שלהם
אנונימית
הכל בסדר אני לא יוצאת מהבית עם חזייה ותחתונים
אנונימית
ללבוש מחשוף ברחוב זה פוגע בציבור ענק זה מוזיל את הערך הנשי בכך שהיא משדרת שגופה הפקר לכל דורש כמו שקורה בפועל
עם כל הכבוד תתלבשו כמו גברים אוקיי אם גברים לובשים מחשוף
נשים אומרים אמת זה לא בושה והאמת אתן הולכות עם מחשוף מסיבה אחת בלבד כדי לקבל צומי מהגברים זה עושה לכם את היום המחמאות המזויפות של הגברים
יש לי רק חדשות שטבע העולם ככל שהעין מתרגלת כך זה פחות מעניין ולא ירחק היום שגם אם תלכנה בלי בגדים אפילו מבט לא יעיפו לכוון שלכם
כמו שאני אוהבת את העיניים שלי וארצה להדגיש אותן עם איפור עיניים ככה אני אלבש בגדים שמחמיאים לגוף שלי וגורמים לו לבלוט, אם למישהו יש בעיה שלא יסתכל
אנונימית
אבל מה מסבירים לכם כאן מאה פעם אף אחד לא רוצה להסתכל על זה!!!! אבל אי אפשר כי זה פאקינג בכל מקום!! ולא אני לא יכולה לקבור את הראש באדמה וללכת ככה מה לעשות
אנונימית
די להתייחס לגוף של האישה בתור חפץ כי היא לא. ודי להכליל ולחשוב שכל מי שמתלבשת קצר היא פרוצה
פאק*נג מתחיל להיות חם כי הקיץ מתקרב מה אתם רוצים שנלבש?
גם אלה שבוחרות להתלבש חשוף שיהיה להן בכיף
גם לי זה מפריע בעין אבל זה לא אומר שזה התפקיד שלי לחנך אותן כי ברור שהן גדולות מספיק להחליט מה הן רוצות ויכולות ללבוש
אנונימית
אנונימית עכשיו הצחקת אותי "די להתיחס לאישה כחפץ כי היא לא" היא בלבוש שלה בהתנהלות שלה שכל מחמיא יש לו סיכוי גבוה לבילוי איתה זה נקרא חפץ למה חייבים להתפשט כשפוגשים גבר כבר אין שיח יש מכירים 10 דקות מיד חושפים הכל זה חפץ
אל תבואו בתלונות שמעתי את האשמות נגד הנשיא לשעבר פעם אחת היתה לך בעיה איתו מדוע הלכת איתו פעם נוספת לחדר במלון אלא רצית וכשנגמר לך ממנו הפכת את החוויה להטרדה
תתלבשו צנוע ותחשפו את גופיכן את בפני הבן הזוג היחיד
עזבו קיצר אנחנו "זונות ופרוצות" וואט אבר הדעות הממורמרות שלהם לא רוצות להשתנות ובהצלחה להם רק אומרת שאתם מפספסים הרבה אנשים עם אופי מדהים.
ובהצלחה לכם אם זה.
אם כל כך מפריע לך לראות קצת רגליים או מחשוף נראה שהבעיה בך ולא בהן
אנשים הזויים
אנונימית
אני הולכת עם בגד ים כי אני רוצה אני לא עושה את זה כדי שבנים יסתכלו עליי אני עושה את זה כי אני אוהבת ללכת בבגד ים
מחדיר לפרט(מה אתם מהמטרידים האלה?)
בפעם האחרונה שבדקתי לחפץ אין אישיות, לא מתחילים עם חפץ,ולא מחמיאים לחפץ וכל השטויות שכתבת בשביל להוכיח את הטענה .
אתה חי בסרט שאתה צריך להתעורר ממנו, אם אתה טוען שאישה שזורמת עם גבר היא חפץ אז מה לגבי הגבר? זה שהולך לאישה הבגדים החשופים ומזרים אותה ואז אחרי הבילוי זורק אותה.
אתה יודע לטנגו צריך שניים ואם הגבר ניגש לאישה עם הבגדים החשופים רק למטרה הוא לא פחות גרוע מהאישה, שניהם בעצם עושים את זה למטרה אחת וזה בהסכמה, אז למה אתה מאשים רק את האישה?
וכן לגבי הטענה שלך של הנשיא לשעבר, לצערי לא חסרים אנשים נצלנים אבל זה כבר נושא לגמרי.
אל תגיד לנו איך להתלבש. זה ממש לא מתפקידך.
אנונימית
אנונימית חשובה סחטן על דעות מודל 2019 אבל עם כאלה דעות בואי נתקנעביר את המיטה הזוגית לככר העיר כי אף אחד לא יגיד לי
בדיוק כמו שאת מבינה שויכוח על חניה לא צריך להיגמר ברצח
כך ברחוב לא הולכים כמו בחדר שינה ובודאי לא כמו במקלחת
בית הכנסת מסתובבים עם כיפה
יום השואה מכבדים את הניספים
יום הזכרון מתיחדים עם הנופלים
אוי ואבוי אם תראי מי שלא עומד בצפירה ...
מה הבעיה שלא יעמוד הוא ילך מתי שהוא רוצה כמו שאת תלכי ברחוב עם אלו בגדים שתבחרי ?
איזו תמימות איזו התחמקות
את יודעת שאני צודק ברחוב הולכים לבושים מלא כמו שבעלך לבוש מלא
מי קבע שברחוב לבושים מלא? ומי אמר שבעלי יהיה לבוש מלא?
ילדים מהכיתה שלי באים עם בוקסר (!!) ואף אחד לא אומר להם כלום אז בגלל שאנחנו בנות מתנכלים אלינו
אנונימית
אם כבר אתה מדבר על התחמקות אתה זה שמתחמק פה
בקושי הגבת למשהו ממה שרשמתי
קיצר תפסיק לחשוב שיש לך זכות להגיד למישהי מה כן ומה לא ללבוש ,אתה לא אבא של אף אחד כאן.
אנחנו כבר ב2019 ממה שהבנתי ונשים הן לא רכושם של הגבר יותר.
כמו שיש לכם את החופש להתלבש קצר גם לבנות יש.
אנונימית
לגברים מותר ללבוש מה שהם רוצים ולעשות מה שהם רוצים בין אם לשכב עם כל העולם ובין אם ללכת בבוקסר כי זה סבבה ומי יגיד להם אחרת? זה שאתם מסתכלים כי אתם חושבים מלמטה שלושת רבעי מהחיים שלכם לא עושה אותנו זולות. ולא אנחו לא נלך לחופים מופרדים רק כי העיניים שלכם לא יכולות להישאר במקום שצריך, זה שבחורה הולכת עם ביקני לים ולא עם בגדים של איזה אבו עלי כי לך לא נאה לראות גוף של בחורה, לא אומר שהיא תעשה צעד ותלך למקום אחר, תתקדם נשמה זה שאת שוביניסט אדיוט שחושב שבחורה היא רכוש לא מעניין פה אף אחת חוץ מזה שיש לך דעות שמוציאות מהדעת. בן אדם הוא לא רכוש, יש אנשים יפים שסך הכל אוהבים את עצמם בין אם בחורה ובין עם גבר ומי שמך לשפוט, תהיה קצת גבר ואל תהיה מאנונימי ונראה את הפרצוף שלך.
בנים , אתם לא חושבים שאתם מופקרים וזולים שאתם הולכים ללא חולצה בים ?! זה חשוף ולא צנוע..אתם מורידים מהכבוד שלכם
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור מי שמנסה להגן על "הכבוד" שלה ומתנהגת בצורה כזאת שתדע שהיא זולה ומופקרת ואין לה כבוד בכלל.

עכשיו לאלה שכתבו שכל אחת תעשה מה שבא לה, מה שבא לה= מופקרת=זולה=חסרת ערך וחסרת כבוד.
אנונימי
יש הבדל בין התנהגות לבין לבוש.
אתה מכליל בצורה ילדותית שזה כבר טיפשי
"מי שמצדיקה לבוש חשוף היא בעצמה זולה חסרת כבוד ובלה בלה בלה "
תחשוב מה שאתה רוצה, אף אחת לא תרצה מישהו עם דעות כמו שלך גם ככה
חסר מוח.
אנונימית