15 תשובות
שאלו יהיו הצרות שלך אחותי
אנונימית
בעייתי אחותי חחח
אולי תגידי את זה בהתחלה שאת לא מחפשת קשר
שואל השאלה:
חחח מבינה אותך אבל להיתקע בלי חברים וכל הזמן להרגיש לא נעים שאני פוגעת בהם זה צרות. למרות שיש לי צרות בחיים אלוהים ישמור אבל עדיין^^^
אנונימית
אולי את מראה מעבר לידידות וזה מטעה.
לא היה לי קראש כמה שנים, היה אחד לא מזמן אבל ממש מינורי. אדם חסין לאהבה. מוזמנת לדבר
שואל השאלה:
אני באמת לא. בחופש פסח הכרתי באילת חבורה שהכרתי אחד מהם אז הוא הכיר לי את חברים שלו והסתובבנו כולנו ביחד הייתי בקטע של אחד מהם התנשקנו ואז יום אחרי הוא פשוט אמר ששלושה מהחברים שלו בקטע שלי והוא לא יכול לעשות להם את זה. הם ידעו שאני בקטע שלו ולא בקטע שלהם וזה קורה מלא
אנונימית
פשוט להיות יותר קרה! ובת כמה את? 14?
שואל השאלה:
עוד מעט 16 אבל אם אני אהיה קרה אני לא אתחבר אליהם ואני כן רוצה להתחבר פשוט רק כחברים טובים ולא מעבר
אנונימית
נסי אותי אני לא מתאהב בכזאת קלות
וואי אני כל כך במצב שלך אמאלה
תקשיבי תיהיי יותר קרה והם יבינו אותך
הלוואי שזה היו הבעיות שלי בחיים
שואל השאלה:
יש לי בעיות הרבה יותר גדולות בחיים אולי די עם ההערות? אז לפני שנתחיל להשוות בעיות בחיים בסהכ ביקשתי עזרה עם זה כי הקטע החברתי מפריע לי. מי שאין לו מה להגיד פשוט שלא יגיד
אנונימית
גם אני ככה חח (הכי צנוע שלי)
תביאי חבר
כשאני בזוגיות לרוב יודעים לכבד.
ואין באמת ידידים טובים כמו חברות, תמיד יש משיכה מאיזשהו צד.
ואז הגבר מגיע ל"friend zone" ונשאר שם לצנח.
כשחושבים על זה.. מסכנים..
אנונימית