22 תשובות
מישהו שהכרתי יום וחצי
אף אחד לא נגע לי בלב
המנתח שלי
סתם סתם..
נראה לי חברה
חברה טובה ממש שלי
אפשר לשאול למה חברות שלכם נגעו לכם בלב?? ^
חברה שלי שאמרה לי שבזמן האחרון אני מתרחקת מהחבורה והיא שמה לב לזה .
והיא אמרה לי שאני חסרה ושהבנות גם מרגישות ככה.
UoU
כי היא ממש מחמיאה לי כל הזמן ועל דברים שאני לא שמה לב אליהם בכלל שאני עושה
האקס?
חבר שלי
מישהי שאני דיברתי איתה בסטיפס
ואנחנו עדיין שומרים על קשר :)
נהג אוטובוס ממש ממש נחמד. הוא אמר שלום לכל מי שנכנס לאוטובוס, נתן לי להגיע הביתה למרות שנגמר לי הכסף ברב קו וניהלנו שיחת נפש על החיים, מחלות נפש, שמחה ודיכאון וכו'.
רק אני בהתחלה חשבתי שרשום שם מי האדם האחרון שנגע לכם בכלב? לול אולי זה בגלל החתול אבל לשנייה חשבתי
אף אחד.
im lonlyyyy
ידיד שלי שאמר לי:
אני חולם מיליון חלומות אבל החלום הכי טוב שקיוויתי שיתגשם לי הוא שהגעת לחיים שלי אני בכיתי מהתרגשות❤אגב הידיד שלי הפך להיות כבר חבר שלי
המורה שלי
הוא אמר לי משהו ממש נחמד ועודד אותי
הוא לא היה אדם.
סבא שלי. מתגעגעת אליו כל כך
אנונימית
חברה שלי.
ידיד שלי