2 תשובות
שואל השאלה:
אבל לקחתי רק חודש ולא טיפול מלא אז למה שאצטרך לחכות את כל הזמן הזה?
אבל לקחתי רק חודש ולא טיפול מלא אז למה שאצטרך לחכות את כל הזמן הזה?
אנונימית
להיןל בשמש רק אחרי 4 חודשים.. ולהתאמן גם בערך
.
.
באותו הנושא: