2 תשובות
שואל השאלה:
אבל לקחתי רק חודש ולא טיפול מלא אז למה שאצטרך לחכות את כל הזמן הזה?
אנונימית
להיןל בשמש רק אחרי 4 חודשים.. ולהתאמן גם בערך
.
באותו הנושא: