14 תשובות
הוא לא יעשה לך כלום חוץ מלבדוק אותך זאת העבודה שלו
ללכת לאורטופדית מחוץ לעיר
יש מצב שהוא לא יגע לך בגב..
אולי רק בשביל לבדוק אם יש עקמת או משהו כזה
תלכי לרופא ותגידי לאמא שלך שתבוא איתך
שואל השאלה:
הכאב גב שלי זה בגב תחתון ואני ממש מתביישת שהוא יגע בי אני ממש מיואשת
אנונימית
אני חושבת שלא היית צריכה לבטל, אני מבינה שאת מתביישת אבל את צריכה לומר לעצמך שהוא בודק לאלפי נשים את הגב והוא כבר רגיל לזה, מבחינתו לבדוק לך את הגב זה ממש לא ביג דיל וזה לוקח שתי דקות גג, אמא שלך יכולה גם להיות לידך כשהוא עושה אתזה, ואת גם לא תראי אותו יותר אחרי הבדיקה הזאת
אנונימית
לפחות זה לא עקמת
שואל השאלה:
אני לא מפחדת מהטרדות פשוט אני מתביישת ממש בגוף שלי ואני ממש מתביישת מאמא שלי
אנונימית
כן ליפעמים זה לא מרגיש כזה נעים אבל את חייבת לבדוק את זה ולוודא שהכל בסדר הוא בסך הכל רופא שרוצה לעזור לך.
תרגישי טוב:)
אם את מתביישת מאמא שלך מה זה משנה אם הרופא בן או בת?
אל תתביישי זאת מי שאת הכל בסדר כמה דקות וזה ניגמר תחשבי שזאת רק אמא שלך ועוד מישהו שבודק עוד הרבה אנשים ביום
שואל השאלה:
אני מתביישת מגברים ומאמא שלי בלי שום קשר
ופרסי גקסון איך אתה יודע שזה לא עקמת?
אנונימית
הבושה שלך ליטרלי פוגעת לך בבריאות. את צריכה להתגבר עליה (ואם את לא מצליחה, אז אפשר לטפל בזה).
זה בסה"כ רופא. הוא עושה את העבודה שלו. רוב הסיכויים שלא אכפת לו מאיך שאת נראית. בטוח שהוא טיפל בהרבה אנשים שנראו הרבה פחות טוב ממך בכל מקרה. וחוץ מזה, למה צריך להיות לך אכפת מה הוא חושב? את הולכת אליו כדי לקבל ממנו שירות, לא כדי לצאת איתו. זה כמו שלא תזמיני אינסטלטור הביתה כי את מתביישת ממנו.
שואל השאלה:
מצמרר אותי כשנוגעים בי במיוחד אדם זר שהוא גבר. זה מלחיץ אותי אני לא יודעת להסביר אבל זה עושה לי הרגשה ממש רעה
אנונימית
אז לכי לאורטופדית. אם זה כזה נורא בשבילך שזה גבר אז אולי עדיף להתאמץ קצת ולנסוע יותר רחוק. העיקר שתקבלי טיפול.

דרך אגב, אמרת לאמא שלך מה שאמרת פה? כי את צריכה להגיד לה.