5 תשובות
אעע אני יודעת היה מושלםם
תראה את הטריילר של פרק 4 המלחמה הבאה היא עם סרסיי
עכשיו כשנשארו עוד שלושה פרקים (זה לא המון) נשארה השאלה מי ישלוט על שבע הממלכות ויישב על כס הברזל. ועכשיו כשהמתים חוסלו (כן באסה היה ממש מעניין איתם) המלחמה המכריעה הבין הצפון לדרום.
איזה עצוב שתיאון מת אבל
ממש אהבתי אותו בעונה הזאת
ממש אהבתי אותו בעונה הזאת
שואל השאלה:
נכון... וממש עצוב שהילדה הקטנה מתה היא באמת הייתה באדאס רצינית. ולא הבנתי אבל איפה הדרקון של ג'ון סנואו מה גם הוא מת? כי הראו שרק הדרקון של דאינריז עוד חזר אליה
נכון... וממש עצוב שהילדה הקטנה מתה היא באמת הייתה באדאס רצינית. ולא הבנתי אבל איפה הדרקון של ג'ון סנואו מה גם הוא מת? כי הראו שרק הדרקון של דאינריז עוד חזר אליה
אנונימי