9 תשובות
זה לא כזה נורא
שואל השאלה:
אני שמה הכי רגילה, של טריומף. בלי תחרה, בלי קישוטים, בלי כלום. החולצה שקופה מדי.
אני שמה הכי רגילה, של טריומף. בלי תחרה, בלי קישוטים, בלי כלום. החולצה שקופה מדי.
אנונימי
שואל השאלה:
אה, והחזה שלי גדול מדי לגוזייה.
אה, והחזה שלי גדול מדי לגוזייה.
אנונימי
שמי גופייה לבנה מתחת לחולצה
וללא תחרות
שימי גוזייה\חזייה ללא תפרים
טופ
גם אצלי זה ככה, שימי גופיה
אבל אם החולצה צמודה מדי אז הגופיה תמחץ אותך
אנונימי
באותו הנושא: