תשובה אחת
אין לי תשובה מדוייקת אבל זה כמו לידה לדעתי, אחרי לידה יורד המון דם כמו מחזור ולא היה את תהליך הביוץ בזמן שהיא בהריון (או שאני טועה?)
אולי זה נשאר בגוף או משהו.
אולי זה נשאר בגוף או משהו.
באותו הנושא: