5 תשובות
תשלחי לה הודעה שאת לא תגיעי
לדעתי זאת כבר בעיה שלה. במקום לשבת ולאכול תסביכים ולהתאמץ לתקשר איתה את צריכה ללמוד למתכונת. שלחת לה הודעה וניסיתי להשיג אותה הרבה זמן. זה כבר בעיה שלה
שואל השאלה:
לא נעים לי פשוט לא להגיע...
לא ללכת, את ניסת להודיע. תשלחי הודעה פשוט והיא תראה ברגע שהיא תוכל זה ממש לא אשמתך
אני חושבת שהיא תבין שלא יכולת ,אולי היא תקרא את ההודעה , או שתבקשי מאימא שלך לומר לה בפלאפון שהיית עסוקה במתכונת