5 תשובות
הכל שטויות והרוב זה ספאם
מסכימה. עבורי גובה לא משנה.
אני נמוכה בטירוף, הייתי בזוגיות עם מישהו שהוא 2 מטר ואפילו פחות.
אני נמוכה בטירוף, הייתי בזוגיות עם מישהו שהוא 2 מטר ואפילו פחות.
או סוף סוף בן אדם הגיוני!
כשיש אהבה גובה זה לא פקטור לא הפרש ולא העדפה, הכל זה שטויות.
כשיש אהבה גובה זה לא פקטור לא הפרש ולא העדפה, הכל זה שטויות.
אני 2.41
גם אני לא מבינה.