5 תשובות
הכל שטויות והרוב זה ספאם
מסכימה. עבורי גובה לא משנה.
אני נמוכה בטירוף, הייתי בזוגיות עם מישהו שהוא 2 מטר ואפילו פחות.
או סוף סוף בן אדם הגיוני!
כשיש אהבה גובה זה לא פקטור לא הפרש ולא העדפה, הכל זה שטויות.
אני 2.41
גם אני לא מבינה.