13 תשובות
ברור. זה דוחה
שואל השאלה:
ולפעמים אני אומרת בקול איכס
אל תגידי,אבל זה כן דוחה.
זה מגעיל להשתעל על האוכל אבל מה אכפת לך זה הם אוכלים לא את
שואל השאלה:
אני לא נוגעת באוכל אחרי שמתעטשים בסביבה . ואם מישהו מקנח את האף בפיצריה אני ממש מרגישה כאילו זה עף על הפיצה שלי ואם זה העובד אז אני לא נוגעת בפיצה בכלל . למה יש כל כך הרבה מגעילים שמנגבים תאף שילכו לצד למה על האוכל נמאס לי מהאנשים האלה
מובן.
מבינה כל כך.
ולא רק זה, שיעול, כשלועסים מסטיק במסעדה אני מתחרפנת, כל דבר שהוא לא אוכל על השולחן אני מתחרפנת, מכה בקיצור.
זה מוגזם קצת
שואל השאלה:
למה מסטיק? אה כי זה רוק? איכס
שואל השאלה:
כייף לדעת שאני לא היחידה
בבית כולם נזהרים לא להשתעל כשאני שותה או אוכלת
מסכנה אמא שלי אם היא מצוננת אני לא נוגעת באוכל שלה היא ממש פגועה ממני
ואני אף פעם לא מצוננת רק כשאני חולה ואז אני במיטה ומסכנים כל מי שצריך לקנח את האף אבל מצד שני אני מקיאה מזה פשוט מקיאה מהדברים האלה

וזהו סיימתי לשפוך את העצבים שלי לילה טוב!!!!!!!
אני באמת באמת לא יודעת. מסטיק בכללי זה לא מציק לי, מסטיק במסעדה הורג אותי.
אני בכלל לא סטרילית אז אני לא יכולה להזדהות
שואל השאלה:
כייף לך
את מסודרת
רק תזהרי ממחלות חיידקים אפילו שאת לא נגעלת
באותו הנושא: