12 תשובות
לכי על זה! וברור שזה בסדר לבד יהיה לך כיף
כדאי.
לפעמים השקט הזה עוזר:)
לפעמים השקט הזה עוזר:)
אני בא איתך
אנונימי
כן מה לא
לפעמים אדם צריך את השקט הנפשי שלו עם עצמו
שואל השאלה:
וזה לא יראה מוזר אם ארוץ לבד? או אשתזף לבד?
וזה לא יראה מוזר אם ארוץ לבד? או אשתזף לבד?
אנונימית
אני יבוא איתך
אנונימי
שואל השאלה:
בשמחה
בשמחה
אנונימית
קבענוו
אנונימי
לא, תלכי כפרה אין לך מה להתבייש תשימי לב על כולם
כן תלכי זה ממש כיף רק תהיי בסביבת אנשים כדי שלא... ואני לא חושבת שזה מוזר מלא אנשים הולכים לים לבד ולהיות עם עצמם, אישית אני גרה ליד הים וזה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות
כן, כמובן.
באותו הנושא: