התחברות
הרשמה
בנים.. איך אתם נראים למישהי שאתם לא בעניין?
ולא קשור לטלפון כי אנחנו לא מדברים בווצאפ..
איך פנים מול פנים אתם מראים שאתם לא בעניין?
28 באפריל 2019, 21:35
התאהבות
חיזור נעורים
התבגרות
רמזים
בנים
3 תשובות
את כמו אחותי
ה
הפשוט זה הדבר הכי יפה
שואל השאלה:
חחח מה זאת אומרת?
ש
שוניקק
קל פשוט לא נראים שמחים לפגוש
א
אדון שוקו אחר
באותו הנושא:
בנים אני מבינה שאתם אנושיים וגם לכם קשה לשלוח הודעה למישהי אבל
בני כמה אתם ובני כמה חושבים שאתם נראים?
בנים -איך אתם רומזים למישהי שאתם בקטע שלה?
אם אתם בני 18 והיו אומרים לכם שאתם נראים בני 14-15
בנים/בנות שאתם פונים/פונות למישהי/למישהו פה...
בנים שאתם אומרים למישהי אחלה למה אתה מתכוונים?
בנים שבת אומרת לכם שאתם נראים טוב איך אתם מגיבים?
בנים, אמרו לכם פעם שאתם חתיכים / נראים טוב?
פעם אמרתם למישהו שאתם בעניין שלו והוא אמר לכם שהוא לא בקטע שלכם?
בנים אם אתם אדישים למישהי כנראה שאתם לא אוהבים אותה?
בנים, שאתם מחמיאים למישהי , אתם מתכוונים?