7 תשובות
ברור שאת חייבת לעשות הפלה
עם זה קרה לפני שבועיים ועשית בדיקה את בהריון .
אז רק כדור של הפלה אחותי
כן את חייבת
שואל השאלה:
אבל אם זה קרה ליפני שבועיים?
אבל אם זה קרה ליפני שבועיים?
אנונימית
יש גלוגלות של היום שאחרי או שבוע אחרי במקסימום אם אני לא טועה. תבדקי על זה אבל שתדעי שאם עבר יותר משבוע בערך את תצטרכי לעשות הפלה. (אלא אם כן יש כדורים לטווח יותר ארוך)
כן זה יכול להיפסק יש לקחת עד 48 שעות.
באותו הנושא: