11 תשובות
אין הבדל נראה לי
אין הבדל, תלוי במשפט
אין הבדל
אני לא חושבת שיש הבדל...
או שאולי לרשום רשימות ולכתוב מכתבים.. ? חח אין לי מושג
או שאולי לרשום רשימות ולכתוב מכתבים.. ? חח אין לי מושג
לכל אלו שאמרו שאין הבדל, אתם טועים.
לכתוב- ציון הבעה של מילים באמצעות אותיות. אומרים לדוגמה: המורה בקשה לכתוב מאמר, כתבתי מאמר.
לרשום: משמש לכתיבה של דברים קצרים כמו תזכורת או מספר טלפון, לרשום= רשימה.
דוגמה: אני רשמתי את הכתובת, רשמתי את מספר הטלפון שלך ביומן שלי.
לכתוב- ציון הבעה של מילים באמצעות אותיות. אומרים לדוגמה: המורה בקשה לכתוב מאמר, כתבתי מאמר.
לרשום: משמש לכתיבה של דברים קצרים כמו תזכורת או מספר טלפון, לרשום= רשימה.
דוגמה: אני רשמתי את הכתובת, רשמתי את מספר הטלפון שלך ביומן שלי.
זה מהאקדמיה? ^
אני חושבת שקראתי את זה משם לפני כמה זמן, יש מצב
אה אוקיי... אז אני חוזר בי
לכתוב זה דבר לטווח ארוך
כמו : "כתבתי שלושה עמודים"
לרשום הוא לטווח קצר
"כן.. אני רושם את הטלפון שלך"
כמו : "כתבתי שלושה עמודים"
לרשום הוא לטווח קצר
"כן.. אני רושם את הטלפון שלך"
לכתוב: שיר/מאמר
לרשום: יותר פעולת הכתיבה
לרשום: יותר פעולת הכתיבה
כל מילה נרדפת קיימת יש לה הבדל וסיבה למה שמו יותר ממילה אחת לאותה משמעות... יכול להיות שזה הבדלים רק בגרויות אבל צריך לבדוק אני לא ממש יודע מה ההבדל
באותו הנושא: