2 תשובות
שואל השאלה:
קשה לי להביע רגשות בדיבור כדי לעשות במכתב?
אנונימית
הוא כנראה יפגע...בכתב או פנים מול פנים אבל עדיף פנים מול פנים בלי להילחץ פנים מול פנים מראה שהוא בכל זאת חשוב לך בתור בן אדם