4 תשובות
שואל השאלה:
איך מגיעים לזה?
איך מגיעים לזה?
אנונימי
כן תעבור אבל זה תלוי אם התרגלת לסגור
זה מאוד תלוי לאיזה בסיס פתוח ואילו יומיות יהיו לך(שעות)
אם נפלת על שעות יציאה טובות ולא 8:00-17:00 וגם חשוב האנשים אז כדאי.
אם התרגלת לסגור אז לדעתי זה חבל
אם נפלת על שעות יציאה טובות ולא 8:00-17:00 וגם חשוב האנשים אז כדאי.
אם התרגלת לסגור אז לדעתי זה חבל
אנונימית
זה לא איך מגעים לזה זה איפה אתה נופל..
אני ביומיות 9:00-14:00-15:00 שזה אחלה וקרוב לי לבית הגעתי לזה בפוקס בהתחלה היומיות שלי היו בכלל 8:30-17:00 אבל המפקדים שלי הוחלפו ויש לי עכשיו מפקד מושלם..
אני ביומיות 9:00-14:00-15:00 שזה אחלה וקרוב לי לבית הגעתי לזה בפוקס בהתחלה היומיות שלי היו בכלל 8:30-17:00 אבל המפקדים שלי הוחלפו ויש לי עכשיו מפקד מושלם..
אנונימית
באותו הנושא: