61 תשובות
לך לקנות, יכול להיות שיש באיזור שלך סופר פארם 24/7
עריכה: יש בלונדון מיניסטור בתל אביב סניף של 24/7, אם יש לך אפשרות להגיע לשמה
מה זה אומר?
אנונימית
שואל השאלה:
חזיר, אנונימית, כדור sos זה כדור פסיכיאטרי למקרי חירום, צריך מרשם ואין לי
אנונימי
אה אוקי
אנונימית
שואל השאלה:
תל אביב זה שעתיים נסיעה ממני ואין לי מרשם או כסף
אנונימי
תחכה לבוקר?
זה עוד שעתיים
אנונימית
תראה, אם זה מקרה רפואי שרופא קבע שיש לך זה וזה, אנחנו לא יכולים לעשות כלום. כרגע אני יכול להגיד לך לנסות לשכב, לנשום אוויר מהאף ולהוציא מהפה, ולישון או לחכות שהרופא שלך יפתח את המרפאה שלו/שלה מחר. בהצלחה! 3>
שואל השאלה:
אני מדבר על מצב פסיכיאטרי
הרופאה שלי עובדת בימי רביעי
אני לא אחזיק מעמד עד אז
ואם אני אגיד בפנימיה שאני צריך s.o.s כשאני אחזור מחר אז יורידו אותי לשלב 1
אנונימי
שואל השאלה:
ולא ירשו לי יותר לצאת הביתה
אנונימי
תדבר עם ההורים? תקח כדור אחר שיש?
אנונימית
אין אחראי בפנימיה שאתה יכול לדבר איתו?
שואל השאלה:
הפנימיה שעתיים נסיעה ממני גם אז זה לא יעזור
אי אפשר לקחת כדור אחר שיש כי זה כדורים פסיכיאטריים ולא צעצוע
וההורים ישנים אני לא אעיר אותם רק בגלל שאני פאקינג כישלון ובכיין
אנונימי
תעיר אותם, אני בטוח שהם יבינו. אתה לא בכיין אם אתה צריך עזרה.
תעיר את ההורים הם יעזרו לך..
אתה לא כישלון ובכיין כולנו נעזרים באנשים לפעמים ושמים את האגו בצד
אנונימית
באיזה פניימיה אתה נמצא
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור לאגו זה קשור לשעה
ומה זה משנה מה הפנימיה
אנונימי
זו אנונימית אחרת שאלה על הפנימיה..
תדבר איתם. הם יבינו
אנונימית
שואל השאלה:
לא הם לא יבינו למה אני מעיר אותם ב4 וחצי בבוקר כולי בוכה
אנונימי
כי זה בטח פניימיה טיפולית
אבל למה שיורידו אותך שלב כי היית צריך עזרה? לא עושים את זה רק שמתנהגים לפי הכללים?
אנונימית
אם אתה בוכה זו סיבה מספיק טובה להעיר אותם
ולמה אתה בוכה?
אנונימית
תנסה תעשה את זה אם אתה זקוקלעזרה
אנונימית
שואל השאלה:
לא
מורידים לפי רמת תפקוד ולפי מסוכנות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודע למה אני בוכה
אבל אני יודע שההורים שלי בקושי ישנים גם ככה
אנונימי
שואל השאלה:
חוץ מזה הם לא ידעו איך לעזור
אנונימי
אני גם בכיתי בלי סיבה וזה ממש שיחרר הכל..
אנונימית
אם אתה חושב שאתה צריך כדור הם יוכלו לקנות לך
אנונימית
תנסה להירגע, תנשום לאט, תקח מים קרים תתיישב ותשתה אותם ותנסה להירדם
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה כי לא היית באמצע התקף חרדה
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא יוכלו לקנות כדור בלי מרשם
אנונימי
שואל השאלה:
אם אני אנסה לשתות אני אקיא
אנונימי
תגיד להם שהיה לך התקף חרדה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מעיר את ההורים שלי
אנונימי
אתה לא רוצה לפנות לאף אחד לעזרה ואתה נשמע שממש רע לך...
אין לי מה להציע לך חוץ מלדבר אם זה עוזר..
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא "לא לפנות לאף אחד"
זה לא לפנות להורים שלי ספציפית ב4 וחצי בבוקר
ולדבר לא יעזור
פשוט תגידו לי מה יעזור לי לשרוד את הלילה האינסופי הזה
אנונימי
תשמע מוסיקה
אנונימית
הוא עוד מעט נגמר.. תראה טלוויזיה או שתהיה ביוטיוב או פה!
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חרדה מרעשים
אנונימי
אז טלוויזיה לא טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
כל דבר שמשמיע צלילים זה לא טוב כי אני אכנס לדיסוציאציה
אנונימי
אז תעשה מדיטציה
אנונימית
שואל השאלה:
מדיטציה לא כל כך שונה מהמצב שלי עכשיו וזה לא עוזר (גם ניסיתי המון פעמים מדיטציה. הנה עוד סיבה למה אני גרוע. אני מתעסק במאגיה לבנה אבל כל מדיטציה שהיתה לי היא מדיטציה רעה.)
אנונימי
פשוט תשב במזרחית ותנשום עמוק
לא צריך מאגיה בשביל זה..
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שצריך
זה פשוט אומר שאני גרוע גם במאגיה
כל מדיטציה שלי היא מדיטציה רעה
אני לא מבין איך נרגעים כשכל מה שעולה לי לראש זה תאונות מטוסים והתפרצויות געשיות ורעב עולמי
אנונימי
שואל השאלה:
אם החיבור הרוחני של בן אדם הוא חלש, שזה גם החיבור שלו למאגיה, אז יהיו לו מדיטציות רעות
אנונימי
אתה מאמין בזה.
אני מאמינה בעצמי וזה מספיק עבורי לעשות מדיטציות שמרגיעות אותי
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר אבל?
זה לא משנה במה מאמינים זה משנה שמדיטציות עושות לי חרדות
אנונימי
אוקיי ואני הצעתי לך כל כך הרבה דברים אל תצעק עליי
אנונימית
שואל השאלה:
גם כשאני הבן אדם עם הכי הרבה ביטחון עצמי בעדור הארץ אם אניאנסה לעשות מדיטציה זה ייגמר בהתקף חרדנ
אנונימי
שואל השאלה:
מה
אנחנו מתכתבים
איך אפשר לצעוק בהתכתבות
והצעת או להעיר את ההורים או להתכתב או לעשות מדיטציה ומה לעשות שהדברים האלה לא עוזרים לי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכול לשנות פתאום את עצמי ככה שדברים שלא עוזרים לי כן יעזרו לי
אנונימי
טוב אז אני מצטערת באמת אבל אני לא יכולה עוד לעזור לך..
אין לי עוד רעיונות
אנונימית
רוצה לדבר איתי בפרטי?
שואל השאלה:
אמרתי כבר
לדבר בפרטי לא יעזור
אנונימי
בן כמה אתה? אין סיכוי שתחכה עד יום רביעי?
אנונימית
תנסה לנשום לאט לאט ולשכוח
שואל השאלה:
17 וכדור sos זה כדור למצבי חירום
עכשיו מצב חירום
מצב חירום=דחוף
דחוף=4 ימים זה יותר מידי
אנונימי
שואל השאלה:
לשכוח מה? אני מנסה לעשות נשימות כבר שעתיים
אנונימי
תנסה להרפות ולעסוק בדברים אחרים, ללכת מהמחשבה על זה והייתי ממליצה להעיר את ההורים
שואל השאלה:
אבל המחשבה על מה? והסברתי כבר אלף פעם למה אני לא יכול להעיר את ההורים
אנונימי
אממ

פעם הבאה לדעתי אתה יכול ללכת למיון פסיכיאטרי
זה ממש עוזר
שואל השאלה:
אני לא רוצה עוד אשפוז
אנונימי