10 תשובות
גם לי עכשיו יש בעיה חלק נשלחות וחלק לא
גם לי
אנונימי
גם לי
גםלי
כנלל
כנראה באג
אבל זה מעצבן
כנראה באג
אבל זה מעצבן
חלק כן וחלק לא משהו מציק
גם לי עכשיו :/
עושה לי בעיות, אבל סבבה (:
חחח גם לי ;)
גם ליי
באותו הנושא: