8 תשובות
20.6 עוד חודשיים
ביוני. אם את/ה בחטיבה אז ב20 ליוני
אנונימית
עוד 54 ימים
שואל השאלה:
ויסודי?
יסודי בסוף חודש יוני
אנונימית
שואל השאלה:
ביוני?^^