3 תשובות
תלוי נורא מה הנושא,
אם זה אהבה,יהיה לי קל,
אם זה משהו אחר,קשה.
אם זה אהבה,יהיה לי קל,
אם זה משהו אחר,קשה.
אני נורא אוהבת לכתוב אז אם זה נושא שיש לי מה לדבר עליו אני חושבת שלא ייקח לי יותר מדי זמן
זה יקח לי רבע שעה וזה יהיה קל.
באותו הנושא: