3 תשובות
תלוי נורא מה הנושא,
אם זה אהבה,יהיה לי קל,
אם זה משהו אחר,קשה.
ErO
אני נורא אוהבת לכתוב אז אם זה נושא שיש לי מה לדבר עליו אני חושבת שלא ייקח לי יותר מדי זמן
זה יקח לי רבע שעה וזה יהיה קל.