5 תשובות
עדיף לא לעשות בקניונים זה פחות טוב
שובל, זה לא נכון! יש הרבה מאוד קניונים כמו דיזינגוף סנטר בתל אביב עם סטודיום מיוחדים לפירסינגים. תבררי מחירים בדיזינגוף סנטר כמה חברים שלי עשו שם ואפילו אחותי ^^
J1
^אני עשיתי בקניון ולא היה לי אינפקציה...
זה תלוי איפה את עושה בתכלס הכי עדיף בקניון כי לא יקר וגם יותר אפשר לסמוך עליהם מלעשות בסתם דוכן בשוק .
פשוט תחפשי דוכן של עגילים בקניון ותעשי שם .
שואל השאלה:
livethelifeyoulove^
איפה עשית באיזה קניון?
אנונימית
בקניון בעיר שלי בנתניה