7 תשובות
כשהמורה תשאל אותך ותיקח את שניכם לשאול למה זה קרה תגיד לה שתסתכל אצלו בטלפון בהתחלה של הצאט
שואל השאלה:
כיתה ז
12
אנונימי
תסבירי מה באמת קרה ותגידי שאי אפשר להאשים אותך אם הוא לא מראה את הצאט המלא
שואל השאלה:
תקראי..
אנונימי
שהוא יראה את הצאט
את מחקת הוא לא
תהיה בוגר,
תאמר שכמו מקרים בחיים,
נגררת לריב השטותי הזה,תבקש סליחה ותסיים עם זה.
ErO
תעברו קודם כיתה ה'