5 תשובות
תמרחי בעדינות והיא לא תשבר
נגמר החג
איך נזכרת רק עכשיו? חחח
את יכולה להניח על צלחת ולמרוח ככה...לי לא נשבר אף פכם
איך נזכרת רק עכשיו? חחח
את יכולה להניח על צלחת ולמרוח ככה...לי לא נשבר אף פכם
עם סכין ועדינות
בעדינות עם סכין פשוט
שואל השאלה:
כל פסח אני מנסה למרוח כל פעם נשבר!!!
כל פסח אני מנסה למרוח כל פעם נשבר!!!
אנונימית
באותו הנושא: