4 תשובות
לא בהכרח, אולי הוא עסוק, אולי הוא רוצה שאת תשלחי לו..
זה אומר שהוא רוצה שתשלחי
זה בסדר שיש הפוגה של זמן ארוך ביום, בכל זאת דיברתם כמה שעות טובות אז מניחה ששניכם רוצים להתעסק גם בדברים אחרים
אולי כן ואולי לא.
מה שכן - השיחה אמורה לבוא משני הצדדים, לא רק ממך.
מה שכן - השיחה אמורה לבוא משני הצדדים, לא רק ממך.
באותו הנושא: