6 תשובות
תמיד טוב להגיד את האמת
יום טוב:)
יום טוב:)
לא יודע אותי מצד אחד כן כי זה מראה עליך דברים לא הכי אוהב תבנות שהולכות למועדונים..
אותי לא, לההפך זה שאת אומרת את האמת זה טוב מאוד
לא (:
אותי זה היה דוחה.. למרות שההיתי מעדיף שתגידי את האמת... בהצלחה
עדיף להגיד לו רק את האמת (-:
באותו הנושא: