6 תשובות
תמיד טוב להגיד את האמת

יום טוב:)
לא יודע אותי מצד אחד כן כי זה מראה עליך דברים לא הכי אוהב תבנות שהולכות למועדונים..
אותי לא, לההפך זה שאת אומרת את האמת זה טוב מאוד
אותי זה היה דוחה.. למרות שההיתי מעדיף שתגידי את האמת... בהצלחה
עדיף להגיד לו רק את האמת (-: