2 תשובות
אני פעם גרתי באיזור ליד פארק הירקון אבל ממש בתוך העיר והיו מסתובבים לנו בלילה תנים ומלא יללות
אצלי ממש לא שומעים, מקסימום כלב וגם זה בקושי.