6 תשובות
הרוב פה לא עברו עדיין אתזה
הלוואי שהייתי לומדת קצת יותר כדי לבחור מגמה שאני באמת רוצה להיות בה ומעניינת אותי
הלוואי שלא הייתי בלחץ תמידי בשכבות הנמוכות של החטיבה. אחרי שהלחץ נרגע, מתחילה להופיע הבגרות(הנפשית) וההישגים.
הלוואי והייתי יודעת מזה לימודים אקסטרנים לפני תחילת התיכון
אנונימית
לא לבחור פיזיקה
לא לסמוך על אנשים